Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 september 2009, 14:14
ilojem's schermafbeelding
ilojem ilojem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: driebergen/casema
Berichten: 8
Standaard Geen mogelijkheid tot opnemen meer + harddisk foetsie

Ach ja, gisteren heeft mijn kastje nog wat opgenomen voor me. Vandaag wil ik het programma bekijken, weg harddisk. Weg alle opgenomen programma's, weg mogelijkheid tot instellen opname voor vanavond. Het knopje rechts onder op de afstandsbediening wat je gelijk naar je opnames brengt, doet niets meer. Ook in het menu zie ik geen optie meer om naar je opnames te gaan.

What is going on? Is dit normaal? Ik weet over de extra beveiligingen die men wil invoeren wat betreft opnemen en de evt. illegale copieën die sommigen ervan willen maken, maar ik mag toch wel naar mijn eerder opgenomen dingen kijken???
  #2  
Oud 18 september 2009, 14:21
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: Den Helder / Multikabel
DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Berichten: 2.446
Standaard

En over welk 'kastje' gaat het hier?
  #3  
Oud 18 september 2009, 14:32
ilojem's schermafbeelding
ilojem ilojem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: driebergen/casema
Berichten: 8
Standaard

Cisco 8455 DVR Interactieve televisie. De hele recorder modus bestaat niet meer. Noch via menu noch via de rechtstreekse afstandsbedieningknop rechtsonder.
  #4  
Oud 18 september 2009, 16:50
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Misschien de stekker even uit het stopcontact halen en dan een paar minuten wachten?

Lekker Ziggo standaard antwoord, excuus
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #5  
Oud 18 september 2009, 16:54
ilojem's schermafbeelding
ilojem ilojem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: driebergen/casema
Berichten: 8
Standaard

Hahaha. Dat was het eerste wat ik probeerde. Helaas...
  #6  
Oud 18 september 2009, 16:58
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Fabrieks instellingen terugzetten? Dan blijven je opnames namelijk staan, althans bij mij wel...
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #7  
Oud 18 september 2009, 18:58
ilojem's schermafbeelding
ilojem ilojem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: driebergen/casema
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xitami1980 Bekijk bericht
Fabrieks instellingen terugzetten? Dan blijven je opnames namelijk staan, althans bij mij wel...
Net gedaan maar geen enkel resultaat. Het lijkt erop dat het gewoon is uitgezet. Of ben ik echt de enige die niet meer kan opnemen, de rode R knop niet meer kan gebruiken, niet bij mijn opnames kan en via het menu de instellingen voor opnames niet er meer tussen ziet staan?
  #8  
Oud 18 september 2009, 19:36
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Locatie: Hoofddorp
Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Berichten: 3.674
Standaard

Start de harde schijf überhaupt nog wel op? Kun je het karakteristieke geratel horen zodra je je Cisco aan zet (eventueel met je oor op de kast)?
  #9  
Oud 18 september 2009, 21:16
ilojem's schermafbeelding
ilojem ilojem is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 september 2009
Locatie: driebergen/casema
Berichten: 8
Standaard

Harddisk spint op. Hoor hem duidelijk als vanouds. Vanavond blijkt dat ik ook geen programma's meer kan pauzeren. Het begint toch op een fout in het kastje te lijken.

Iemand suggesties?
  #10  
Oud 20 september 2009, 16:44
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilojem Bekijk bericht
Harddisk spint op. Hoor hem duidelijk als vanouds. Vanavond blijkt dat ik ook geen programma's meer kan pauzeren. Het begint toch op een fout in het kastje te lijken.

Iemand suggesties?
Zou er bij jou op de Cisco misschien op de één of andere manier de SmartGuide firmware voor de Samsung HDTV/VOD ontvanger zijn geladen? Sinds een paar dagen zijn namelijk de firmware download en SmartGuide download kanalen voor de Samsung HDTV/VOD ontvanger toegevoegd in Ziggo/Casema/Multikabel gebied. Van de Samsung HDTV/VOD ontvanger is bekend dat die geen harddisk heeft en dus geen PVR functie. Als bij jou al die PVR functionaliteit opeens verdwenen is dat heb ik het donkerbruine vermoeden dat er iets tijdelijk fout is gegaan bij het aanmaken van de download kanalen. Welke versie informatie wordt er allemaal getoond op de status schermen van de Cisco?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl