Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 september 2009, 21:17
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Thumbs up Even iets positiefs

Om mijn verhaal duidelijker te maken, zal ik eerst mijn 'probleem' uitleggen.
Door een progressieve spierziekte is mijn spraakvermogen zodanig aangetast dat praten in het algemeen erg vermoeiend en frustrerend voor me is. En telefoneren is dat ook, maar dan in de overtreffende trap.
Dat zorgt ervoor dat ik bepaalde zaken dus via internet moet zien te regelen.
En ik kan eerlijk zeggen dat dat dus lang niet altijd lukt. Sommige mensen/bedrijven zijn niet/nauwelijks in het bezit van een portie begrip. Bij mijn vorige provider stuitte ik op diverse problemen daaromtrent. Ondanks het feit dat ik herhaaldelijk aangaf de problemen niet telefonisch te kunnen oplossen, bleven ze volharden in de mededeling dat ik maar moest bellen. Mede daarom besloot ik dus over te stappen ... met de angst in m'n hart: "zou dat wel goedkomen?"

Op het moment van aanmelden heb ik duidelijk gemaakt dat ik een bepaalde mate van hulp nodig heb. En mijn opluchting was groot toen ik merkte dat ik op alle mogelijke manieren hulp kreeg van de diverse Ziggo-medewerkers. Zelfs toen bleek dat er naderhand nog iets gecorrigeerd moest worden, hebben diezelfde medewerkers er alles aan gedaan om dat zo soepel mogelijk te laten verlopen. En ik vind dat dat wel om een enorm welgemeend, welverdiend en groot compliment vraagt. En dat krijgen ze bij deze dan ook van me ...
Helemaal omdat er al zoveel negatieve berichten over Ziggo de ronde doen.

Vandaar dus dit bericht ... Ik hoop dat de medewerkers waar ik het over heb weten wie ik bedoel, want namen noemen lijkt me geen goed plan. Zij hebben gezorgd dat mijn eerste ervaringen met Ziggo erg prettig verlopen zijn. Dat geeft, wat mij persoonlijk betreft, hoop voor de toekomst!!

Dus bij deze nogmaals: bedankt allemaal voor alle hulp!!

__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #2  
Oud 17 september 2009, 22:25
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Tilburg / Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Berichten: 1.836
Thumbs up

Complimenten aan die Ziggo-medewerkers die met de mede-mens rekening houden
__________________
Soms zit het mee en soms zit het..... http://allestoringen.nl/top10/
  #3  
Oud 17 september 2009, 23:51
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

C,

Ik zal je complimenten overbrengen aan de mensen van het Customer Service en Technical Support, die niet op het forum actief zijn maar zich wel uitermate hebben ingespannen om allemaal voor elkaar te krijgen. Het regelen van dubbele telefoon verbindingen om te voorkomen dat je zonder telefoon zou komen te zitten is geen alledaagse aangelegenheid.

Dank voor je postieve reactie, mede namens de betrokkenen.

Anoniem


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Om
  #4  
Oud 18 september 2009, 00:10
Witchfinder's schermafbeelding
Witchfinder Witchfinder is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: Groningen @home
Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Samsung HD DCB-H380R
Berichten: 24
Standaard

Mooi voor jou Dieco, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl