Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 september 2009, 14:18
sjors1's schermafbeelding
sjors1 sjors1 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 maart 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard Installeren ITV

Afgelopen week heb ik het installatiepakket ontvangen en gisterenavond heb ik een en ander aangesloten volgens de handleiding. Nu heb ik nog de volgende 3 vragen:
1) Na aansluiting van mijn modem voor telefoon en internet op de versterker lag dat er ineens uit. Een aantal keren resetten hielp niets. De helpdesk gebeld en deze gaf aan dat ik de splitter die eerst op de hoofdaansluiting zat (vanwege 1-gats) er weer terug op moest doen. Het signaal van de versterker voor de modem was dusdanig sterk geworden dat mijn modem dat niet aankon. Ik heb de splitter er weer op gedaan en het werkt. De vraag is of dit nu wel helemaal goed gaat.

2) Interactieve tv werkt niet. Als ik iets selecteer krijg ik de opmerking Netwerkfout, druk op terug. Ik heb een aantal keren ITV ge´nstalleerd, maar wordt dan telkens geconfronteerd met de Code K en de opmerking dat installatie op de achtergrond doorgaat. Wat kan ik hier aan doen? Mijn bekabeling in huis is goed (heb ook 100% signaal)

3) Ik heb ook een ingebouwde decoder in mijn Sony-tv zitten. Dit werkt goed samen met een Cam-module. Ik wil dit ook graag behouden voor het tv-kijken, want zappen gaat vele malen sneller en de decoder staat bij mij ook achter een dichte kast. Het was voor mij dus belangrijk dat het signaal dat de decoder binnenkomt 1-op-1 doorgaat naar mijn tv. De mijnheer van de klantenservice heeft dat vooraf ook gegarandeerd. Gisteren dus de decoder aangesloten en ik kan nu geen tv meer kijken via de cam-module. Dat heeft het gisteren zo'n 15 minuten gedaan, maar na een herinstallatie van de interactieve tv is hij ermee gestopt. Hoe krijg ik dit weer aan de praat?

Hopelijk kan iemand me met bovenstaande vragen helpen!
  #2  
Oud 18 september 2009, 19:37
julius's schermafbeelding
julius julius is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Locatie: Groningen @home
DTV: Cisco I-TV ontvanger
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjors1 Bekijk bericht
2) Interactieve tv werkt niet. Als ik iets selecteer krijg ik de opmerking Netwerkfout, druk op terug. Ik heb een aantal keren ITV ge´nstalleerd, maar wordt dan telkens geconfronteerd met de Code K en de opmerking dat installatie op de achtergrond doorgaat. Wat kan ik hier aan doen? Mijn bekabeling in huis is goed (heb ook 100% signaal)

3) Ik heb ook een ingebouwde decoder in mijn Sony-tv zitten. Dit werkt goed samen met een Cam-module. Ik wil dit ook graag behouden voor het tv-kijken, want zappen gaat vele malen sneller en de decoder staat bij mij ook achter een dichte kast. Het was voor mij dus belangrijk dat het signaal dat de decoder binnenkomt 1-op-1 doorgaat naar mijn tv. De mijnheer van de klantenservice heeft dat vooraf ook gegarandeerd. Gisteren dus de decoder aangesloten en ik kan nu geen tv meer kijken via de cam-module. Dat heeft het gisteren zo'n 15 minuten gedaan, maar na een herinstallatie van de interactieve tv is hij ermee gestopt. Hoe krijg ik dit weer aan de praat?
2:Ik denk dat het niet lukte omdat er een storing was, ik zou zeggen probeer het nu eens.

3:Krijgt je tv nog wel signaal? En heb je een (nieuwe) kaart erin?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl