Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H380 (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de opvolger van de DCB-H360 High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 september 2009, 20:10
dennisregoort's schermafbeelding
dennisregoort dennisregoort is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Xtra Modem:ubee
DTV: Samsung H380R & Samsung P850R
Standaard Harmony One icm DCB-H380

Bij mij werkt deze combi niet.
Zelfs de 2de lijn van Logitecht lijkt er niet uit te komen (1ste lijn lost bijna alle problemen in een handomdraai op).

De ontvanger schakeld zonder reden uit wanneer van activiteit tvkijken wordt gewisseld met radio luisteren.

Iemand anders hier ervaring mee?
Oud 16 september 2009, 20:38
Pio's schermafbeelding
Pio Pio is offline
Senior Member

DTV: -
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisregoort Bekijk bericht
Zelfs de 2de lijn van Logitecht lijkt er niet uit te komen (1ste lijn lost bijna alle problemen in een handomdraai op).

De ontvanger schakeld zonder reden uit wanneer van activiteit tvkijken wordt gewisseld met radio luisteren.

Ik neem aan dat je ook met de samsung radio luistert.
Bij mij komt als eerste in me op dat je de powertoggle knop gebruikt ipv de aparte aan en aparte uit knop. Maw de harmony wil bij activiteit radio luisteren de samsung inschakelen met behulp van de powertoggle knop en omdat deze al aan staat gaat de Samsung dus uit.
Oud 22 september 2009, 16:10
robkamp's schermafbeelding
robkamp robkamp is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra/Ubee en Arris TM702b
DTV: Humax IR HD5000c/DCB-9401R
Standaard

Citaat:

Ik heb de afstandbedieining eerst goed gehad. Daarna heb ik getracht de harmony afstandbediening te laten leren van de meegeleverde en daarna deden veel knoppen het niet goed meer. Heb jij dat ook gedaan? Ik ga vanavond de afstandbediening voor wat betreft de DCB-H380R weer op Database stand te zetten. Ik meld me dan wel weer.
Oud 22 september 2009, 16:49
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:

Je kan bij de instellingen van de activiteiten en apparaten instellen dat de ontvanger aan moet blijven staan.
Als je dat niet wil kan je ook bij de activiteiten een extra opdracht toevoegen, power-on bij Radio.
Oud 29 september 2009, 00:01
robkamp's schermafbeelding
robkamp robkamp is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra/Ubee en Arris TM702b
DTV: Humax IR HD5000c/DCB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robkamp Bekijk bericht
Ik heb de afstandbedieining eerst goed gehad. Daarna heb ik getracht de harmony afstandbediening te laten leren van de meegeleverde en daarna deden veel knoppen het niet goed meer. Heb jij dat ook gedaan? Ik ga vanavond de afstandbediening voor wat betreft de DCB-H380R weer op Database stand te zetten. Ik meld me dan wel weer.
Ik heb ondertussen de H380 verwijdert en opnieuw toegevoegd. Ik kan de H380 volledig bedienen met de Harmony One mits ik het HDMI handshake probleem uit de weg gaa doorde TV aan te zetten, de AV versterker aan te zetten en als laatste de stekker(!!!!) van de H380 in het stopcontact te steken.
Oud 29 september 2009, 13:39
dennisregoort's schermafbeelding
dennisregoort dennisregoort is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Xtra Modem:ubee
DTV: Samsung H380R & Samsung P850R
Thumbs up Opgelost

Probleem is opgelost!

Mijn TV heeft een vieralink functie.
Normaal gesproken werkt dit alleen bij overige panasonic apperatuur.

Als ik dus overschakel van tv kijken naar radio luisteren wordt de TV uitgeschakeld, die op zijn beurt een signaal verstuurd via HDMI.
De decoder vangt dit op en schakeld ook uit. Heel slim natuurlijk maar niet handig in mijn geval.

Nu vieralink uitgeschakeld is werkt alles naar behoren.

Bedankt voor de reacties!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H380 (HDTV)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten