Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 september 2009, 19:28
Hannibal-fmj's schermafbeelding
Hannibal-fmj Hannibal-fmj is offline
Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: geen idee
Standaard arris docsis 3 problemen

Vandaag een service monteur van Ziggo thuis op bezoek gehad. Mijn netgear router was defect en hij kwam die bekijken. Bleek inderdaad kapot te zijn. Toen modem reset gedaan (de Arris) maar hij wilde niet meer opstarten. Monteur heeft alles nagemeten en kwam niet verder. Andere modem aangesloten de Ubi (schijnt beter te zijn)

ook hier echter geen signaal, alles nogmaals doorgemeten en hogerop gebeld naar zijn baas van ziggo. We kwamen er niet uit, hebben na 3,5 uur !!!! besloten tijdelijk een docsis 2 modem in te pluggen, daar haal ik wel geen 50 mb mee maar ik heb telefoon en internet tijdelijk.

Hij gaat vanavond in zijn vrije tijd emailen en uitzoeken wat er moet gebeuren. Deze monteur is een vriend van mijn broer en vertelde me dat ik ziggo niet meer hoefde te bellen, hij gaat het regelen - scheelt me een hoop euro's naar klantenservice

Hij vertelde ook dat de nieuwe modems die defect terugkomen bij hen snel nagekeken worden en dan opnieuw verpakt worden. Je krijgt dus niet altijd een nieuwe maar een 2e hands die opnieuw verpakt is

bij de arris schijnt het een veel voorkomend probleem te zijn dat ie steeds uitvalt. er moet een nieuwe firmware in maar ziggo heeft hier geen haast mee vertelde hij, dus wees niet al te blij als je een nieuwe arris in huis krijgt

verder hoop ik dat het nu allemaal snel in orde komt

gegroet
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten