Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16 september 2009, 17:55   #1
mikkie1970
Junior Member
 
mikkie1970's schermafbeelding
Angry Het postcode 34**-gebied storingen?

Ik lees in verschillende fora, dat er storingen zijn in het 34**/36** gebied. Misschien is het een idee om dit eens te verzamelen in 1 topic....
Ja, ik heb een Arrismodem met een alles in 1 extra abo...

Laatst gewijzigd door mikkie1970; 16 september 2009 om 20:56
mikkie1970 is offline  
Oud 16 september 2009, 19:55   #2
madeleine-b
Senior Member
 
madeleine-b's schermafbeelding
Standaard

Als ik even kijk naar een aantal topics zijn er zeker meer problemen (capaciteit?) in het 34xx gebied.
De eerste gedachte die in mij opkomt is om eerst te inventariseren en dan de gehele gebundelde klacht richting webcare te sturen.
De komende anderhalve week heb ik sowieso tijd genoeg om Ziggo te stalken dus ik wil mij er wel tegenaan bemoeien

Heb even een voorzet gemaakt hoe ik denk dat we het best gegevens kunnen aanleveren.
Nu is het even de vraag of diegene met een probleem in 34XX hun globale gegevens willen posten.
Persoonsgegevens nog niet erin gezet, kan ik bij voldoende animo via een privebericht wel vragen.
----

Problemen sinds:
Storing gemeld: ja/nee

Type modem
Downstream
Upstream

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats
Postcode
<gereserveerd>
madeleine-b is offline  
Oud 16 september 2009, 19:57   #3
madeleine-b
Senior Member
 
madeleine-b's schermafbeelding
Standaard

FF aftrappen dan maar.

----

Problemen sinds: 3 september
Storing gemeld: ja

Type modem UBEE
Downstream 0,9Mb
Upstream 4,7Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Woerden
Postcode 3442
<gereserveerd>
madeleine-b is offline  
Oud 16 september 2009, 20:04   #4
Robus
Member
 
Robus's schermafbeelding
Standaard

Van mij een schot in open doel...

----

Problemen sinds: 3 september
Storing gemeld: ja

Type modem Arris
Downstream 0,0Mb
Upstream 0,0Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Woerden
Postcode 3446
<gereserveerd>
Robus is offline  
Oud 16 september 2009, 20:39   #5
Hannibal-fmj
Member
 
Hannibal-fmj's schermafbeelding
Standaard

Problemen sinds: 4 september
Storing gemeld: ja

Type modem arris
Downstream 20Mb
Upstream 2Mb

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats de meern
Postcode 3453
<gereserveerd>
Hannibal-fmj is offline  
Oud 16 september 2009, 20:55   #6
mikkie1970
Junior Member
 
mikkie1970's schermafbeelding
Standaard

Problemen sinds: 26 augustus
Storing gemeld: ja

Type modem Arris
Downstream verschillend
Upstream verschillend

<gereserveerd>
<gereserveerd>
Plaats Wilnis
Postcode 3648
<gereserveerd>
Telefonie nog niet omgezet. Volgens HD schijnt activatie modem nog niet voltooid te zijn.

Heb op het moment dus weer wel internet...maar niet op volle snelheid. Wel gehad!
mikkie1970 is offline  
Oud 17 september 2009, 08:31   #7
jpvr74
Junior Member
 
jpvr74's schermafbeelding
Standaard

Problemen sinds: eind augustus
Storing gemeld: ja

Type modem Arris (eerst) nu Ubee
Downstream ca 1,0Mb
Upstream 5,0Mb
Plaats Woerden
Postcode 3448

Met oude Motorola modem geen problemen (20Mb down), Arris heeft nooit gewerkt, Ubee nu deze ellende. Enne: ook de komende weken (ivb blessure) ruim tijd om Ziggo mee te stalken
jpvr74 is offline  
Oud 17 september 2009, 08:53   #8
mikkie1970
Junior Member
 
mikkie1970's schermafbeelding
Standaard

monteur net geweest en heeft modem omgeruild voor een Ubee. Hij schijnt de hele dag niets anders te doen. Ubee voor Arris. Ze hebben rekken vol met teruggehaalde Arris.... Was eigenlijk bedoeld de zakelijke markt...
Vooralsnog werkt Ubee prima...
mikkie1970 is offline  
Oud 17 september 2009, 09:09   #9
fragile
Junior Member
 
fragile's schermafbeelding
Standaard

Wel externe ip maar geen data.

Problemen sinds:13 Sept 16:00
Storing gemeld: ja

Type modem: Arris
Downstream: 0
Upstream: 0


Plaats Woerden
Postcode 3448

//update: Sinds gister weer online

Laatst gewijzigd door fragile; 18 september 2009 om 07:54 Reden: Weer online
fragile is offline  
Oud 17 september 2009, 09:22   #10
jpvr74
Junior Member
 
jpvr74's schermafbeelding
Standaard

inmiddels via HD weer terug naar oude Motorola modem, situatie weer normaal: 20Mb down. alle HD mensjes bevestigen dat alles wat met DOCSIS 3.0. te maken heeft dikke ellende is. ik ga maar eens een mooie brief naar Zuchto schrijven...
jpvr74 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl