Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 september 2009, 16:02
Mamita's schermafbeelding
Mamita Mamita is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Locatie: Medemblik
Berichten: 2
Standaard geen kiestoon, geen inkomende en uitgaande oproepen

Van de ene op de andere dag kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden. Zodra wij de telefoon opnemen krijgen we zelf een "telefoon afgesneden" geluid. Ziggo gebeld, gemaild, maar nog steeds geen reaktie. Het probleem ligt volgens klantenservice aan ons! Wanhopig zijn wij. Wie heeft hier een oplossing voor???
  #2  
Oud 15 september 2009, 22:09
Esy ®'s schermafbeelding
Esy ® Esy ® is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 september 2002
Locatie: De Goorn
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra - Cisco EPC3928
DTV: Humax iRHD-5200C / Samsung UE46F8000
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamita Bekijk bericht
Van de ene op de andere dag kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden. Zodra wij de telefoon opnemen krijgen we zelf een "telefoon afgesneden" geluid. Ziggo gebeld, gemaild, maar nog steeds geen reaktie. Het probleem ligt volgens klantenservice aan ons! Wanhopig zijn wij. Wie heeft hier een oplossing voor???
De laatste dagen zijn er in De Goorn en omgeving weer tientallen(!) mensen die ik heb gesproken welke zonder goed werkende telefoon zitten.
In alle gevallen wordt de schuld bij de klanten neergelegd.

Ziggo ga zo door en ik ben weer weg naar KPN.
Ik wacht nog even de update van de Arris Firmware af.
__________________
Mvg. Eric
  #3  
Oud 25 september 2009, 10:34
Martien's schermafbeelding
Martien Martien is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 oktober 2008
Locatie: Zwolle @home
Berichten: 4
Standaard geen telefoon wel internet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamita Bekijk bericht
Van de ene op de andere dag kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden. Zodra wij de telefoon opnemen krijgen we zelf een "telefoon afgesneden" geluid. Ziggo gebeld, gemaild, maar nog steeds geen reaktie. Het probleem ligt volgens klantenservice aan ons! Wanhopig zijn wij. Wie heeft hier een oplossing voor???

Net een bericht met hetzelfde probleem maar dan in Zwolle. http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...850#post206850

Opeens geen telefoon meer , geen kiestoon, bel ik met mobiel naar huistelefoon krijg ik in gesprek toon. Gelukkig nog wel internet. Klantenservice heeft taak gemaakt en doorgestuurd naar andere afdeling die belt mij terug op mobiele telefoon......., maar dat kon nog wel een paar dage duren

Martien
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl