Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Distributed Computing

Mededelingen

Distributed Computing Doneer rekenkracht van je computer aan de wetenschap in competitieverband

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 september 2009, 23:39
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Bedankt allemaal voor de felicitaties

Ik zit de laatste dagen de statistieken eens in de gaten te houden, maar het lijkt of de stats die wij publiceren minstens een halve dag achterlopen. Als je op de FAH site zelf kijkt rond middernacht dan hebben we vaak veel meer punten. De site waar de stats vandaan komen (tadah?) heeft dan altijd minder punten. Maakt op zich niets uit natuurlijk, ze komen dan gewoon wat later vanzelf wel binnen, maar bij FAH had ik eergisteren de mijlpaal al binnen zag ik
Oud 15 september 2009, 23:53
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Bedankt allemaal voor de felicitaties

Ik zit de laatste dagen de statistieken eens in de gaten te houden, maar het lijkt of de stats die wij publiceren minstens een halve dag achterlopen. Als je op de FAH site zelf kijkt rond middernacht dan hebben we vaak veel meer punten. De site waar de stats vandaan komen (tadah?) heeft dan altijd minder punten. Maakt op zich niets uit natuurlijk, ze komen dan gewoon wat later vanzelf wel binnen, maar bij FAH had ik eergisteren de mijlpaal al binnen zag ik
Tsja, we, ik of wie dan ook zullen het met http://www.chelloo.com/fah/ziggo.html moeten doen, denk ik. Tenzij iemand in staat is om betere/nauwkeurige stats te produceren.
Maar nog 100000 punten te gaan voor een miljoen!

Gert.
Oud 15 september 2009, 23:57
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Tsja, we, ik of wie dan ook zullen het met http://www.chelloo.com/fah/ziggo.html moeten doen, denk ik. Tenzij iemand in staat is om betere/nauwkeurige stats te produceren.
Maar nog 100000 punten te gaan voor een miljoen!

Gert.
Het stats-template haalt de data van de tadah server af, dat bedoelde ik, die loopt blijkbaar wat achter met stats verzamelen. Maar ze komen vanzelf... Vandaag wordt in elk geval een hele goede dag zie ik al aan de totaalscore van iedereen

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Distributed Computing

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten