Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2009, 22:10
Phenom's schermafbeelding
Phenom Phenom is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 februari 2009
Locatie: Multikabel/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Berichten: 39
Standaard Arris modem ook nog steeds met snelheid problemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_1 Bekijk bericht
Heb dit net ook als apart topic geplaatst, maar past hier ook wel, dacht ik.

Vanochtend een zeer aardige en kundig monteur hier thuis gehad. Nieuwe wandcontactdoos gemonteerd en, op mijn eigen verzoek, een Ubee modem aangesloten. (ik had een Arris maar die was erg instabiel, vooral bij de Upload). Activatie lukte niet, maar kon ik vanavond zelf doen via de webpagina. Nu blijft het 'pijltje omhoog' (upload?) lampje oranje branden op het Ubee modem. Ik heb wel internet, maar zo instabiel als wat. Download was heel even tegen de 48mbit, daarna was het continue rond de 6 mbit. Upload varieert van 1.5 tot 3.8 mbit. Ik kan helaas niet in het modem komen via 192.168.1.1. Heeft iemand ervaring met het Ubee modem, en mij kan verklaren waarom het 'pijltje omhoog' (3e lampje van rechts) oranje blijft branden? Iedere hulp is zeer welkom.
Ik heb zelf een Arris modem ook nog steeds met snelheid problemen.
Ik kom ook niet aldoor in het modem ene keer lukt het wel andere keer weer niet vraag me niet waarom. Ook weet ik niet of dit normaal is?
  #2  
Oud 14 september 2009, 23:07
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phenom Bekijk bericht
Ik heb zelf een Arris modem ook nog steeds met snelheid problemen.
Ik kom ook niet aldoor in het modem ene keer lukt het wel andere keer weer niet vraag me niet waarom. Ook weet ik niet of dit normaal is?
Met alle respect, maar dit is helaas geen antwoord op mijn vraag. Wie weet het wel?
  #3  
Oud 14 september 2009, 23:12
Phenom's schermafbeelding
Phenom Phenom is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 februari 2009
Locatie: Multikabel/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Berichten: 39
Standaard

Ik probeer ook alleen verduidelijking te brengen.
Probeer je alleen te helpen!
Wees geduldig en wacht af ipv zo te reageren.
  #4  
Oud 14 september 2009, 23:40
mikkie1970's schermafbeelding
mikkie1970 mikkie1970 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 2 september 2009
Locatie: Wilnis Casema
Ziggo Internet: Alles in extra ;-(
Berichten: 21
Standaard


weet niet wat er aan de hand is, maar modem is al bijna twee dagen in de lucht. Heb niets gedaan. na bijna twee weken offline te zijn geweest lijkt het nu goed te gaan. Maw het ligt aan het netwerk van Ziggo....
  #5  
Oud 16 september 2009, 10:19
Mikky's schermafbeelding
Mikky Mikky is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Locatie: Rijswijk / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra met Arris tm702
DTV: Cisco 8455DVR / Popcorn PCH A110 1TB
Berichten: 4
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre_1 Bekijk bericht
Met alle respect, maar dit is helaas geen antwoord op mijn vraag. Wie weet het wel?
Je hebt een abonnement met Telefonie, dit brandende lampje geeft aan dat je telefoon op de haak ligt. Dit 'Send'-lampje is altijd oranje.
  #6  
Oud 16 september 2009, 12:11
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phenom Bekijk bericht
Ik probeer ook alleen verduidelijking te brengen.
Probeer je alleen te helpen!
Wees geduldig en wacht af ipv zo te reageren.
Excuses, zo had ik het niet bedoeld. Dank voor je antwoord.
  #7  
Oud 16 september 2009, 12:12
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikky Bekijk bericht
Je hebt een abonnement met Telefonie, dit brandende lampje geeft aan dat je telefoon op de haak ligt. Dit 'Send'-lampje is altijd oranje.
Dank, want enige documentatie over het Ubee modem is niet te vinden.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl