Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2009, 19:48
kakketoe's schermafbeelding
kakketoe kakketoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2009
Locatie: Den Haag / Casema
Ziggo Internet: TV & Internet Z2
DTV: CI+ CAM
Berichten: 24
Standaard Status (Bezig)

Sinds ik vorige week een keer mijn cisco heb moeten resetten staat de status op Bezig,de weken daarvoor gewoon op Geactiveert ???
Iemand een idee ?
Signaal is overgens goed,tussen de 90 en 100%.
  #2  
Oud 15 september 2009, 09:00
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Berichten: 1.255
Standaard

hier hetzelfde probleem sinds de upgrade.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #3  
Oud 15 september 2009, 09:31
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Zou zeggen lees de andere topics (zoals deze, deze , deze en deze)over deze storing en de Ziggo storingenpagina maar eens. Normaal dus (helaas), storing van het platform.

Citaat:
Groepsstoring sinds zaterdag 12 september 19.27 uur
Op dit moment is er in uw regio een storing met de dienst interactieve televisie. Bij het afspelen van interactieve content verschijnt de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm of u krijgt de melding 'Error: Internal Server Error' te zien. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.
iTV werkt de laatste week meer niet dan wel.
  #4  
Oud 15 september 2009, 22:32
snarf007's schermafbeelding
snarf007 snarf007 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 juni 2009
Locatie: Utrecht | Casema/Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus | TV-Extra | UBEE |
DTV: Cisco 8485DVB | Cisco 8455DVB
Berichten: 118
Standaard

Juist als je een film wilt kijken werkt het weer niet !!
De zoveelste keer dat het weer niet werkt ....

Morgen maar weer eens de helpdesk bellen. Zou er het liefst de boel weer inleveren. Wanneer je geld betaald voor een dienst mag je ook verwachten dat het werkt ... toch?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl