Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21 september 2009, 09:27   #21
Pio
Senior Member

Pio's schermafbeelding
Standaard

Al een oplossing gevonden ?
Pio is offline  
Oud 22 september 2009, 16:51   #22
justron
Junior Member

justron's schermafbeelding
Standaard

nou, een oplossing niet echt nee,maar ik ga binnenkort wel ff nieuwe draden trekken en de stopcontacten aarden en dan hoop ik dat het opgelost is.Maar het blijft vreemd dat het probleem zo spontaan is gekomen.

Bedankt voor de intresse.

Groet ron
justron is offline  
Oud 22 september 2009, 17:04   #23
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justron Bekijk bericht
nou, een oplossing niet echt nee,maar ik ga binnenkort wel ff nieuwe draden trekken en de stopcontacten aarden en dan hoop ik dat het opgelost is.Maar het blijft vreemd dat het probleem zo spontaan is gekomen.
Ik weet niet hoe oud je woning is maar vaak is het vrij eenvoudig via de plafonddozen te doen. Dus via de centraaldozen.
Even checken boven de verlichting. In de keuken, badkamer, natte ruimtes, zit altijd aarde. Vaak kun je via die ruimtes naar de andere ruimtes komen.
Succes.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten