Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 september 2009, 12:15
Dandy's schermafbeelding
Dandy Dandy is offline
Junior Member

Thumbs down Wederom fout in factuur! Teveel van rekening afgeschreven.

Goedemorgen,

Wederom maakt Ziggo een fout in één van mijn facturen en schrijven zij teveel van mijn rekening af!
Al twee maal een medewerker van de servicedesk aan de lijn gehad (bij elkaar ca. 50 minuten) en zij snappen ook niets van deze factuur. Beide medewerkers zouden het in orde maken maar nooit meer iets vernomen!
Tevens een brief en e-mail (zie hieronder) gestuurd en tot op heden NIETS vernomen!
Dit is simpelweg stelen! En niemand die je kan helpen!
Dit is het laatse wat ik probeer want wat kan ik nog meer doen? Misschien iemand met goed advies?

Geachte heer / mevrouw,

Onlangs controleerde ik mijn bankafschriften en was compleet verrast! Wederom wordt er door Ziggo een te hoog bedrag geïncasseerd!
Dit is eerder ook al gebeurd en heb ik twintig minuten in de wacht gestaan voordat ik een medewerker van de servicedesk aan de telefoon kreeg. Het te veel in rekening gebrachte bedrag is toen verrekend met de eerst volgende factuur.

Nu probeerde ik wederom contact op te nemen met de servicedesk maar wat blijkt, er is geen menu-optie welke je doorverbind met een medewerker van de afdeling administratie?
Ik moet u zeggen dat ik zeer ontevreden ben met deze gang van zaken! Hopelijk biedt u een goede oplossing.

Onderstaand de gegevens :

Klantnummer ********
Factuurnummer *********
Factuurdatum **-**-****
Vervaldatum **-**-****

In deze factuur worden telefonie kosten in rekening gebracht van februari 2009 t/m juli 2009. Bovendien worden de bedragen DUBBEL in rekening gebracht! Er worden bedragen opgeteld en afgetrokken. Kortom, het is totaal niet duidelijk waar de bedragen vandaan komen.
Ik vraag u dan ook helderheid in deze zaken te brengen en het te veel in rekening gebrachte bedrag terug te storten op mijn bankrekening.

In afwachting van uw spoedige reactie,

Hoogachtend,

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten