Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2009, 08:52
egbert_se's schermafbeelding
egbert_se egbert_se is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: Zoetermeer Casema
Berichten: 16
Standaard netgear WNR3500 niet leverbaar

Afgelopen woensdag 9 september is bij mij aie extra geinstalleerd. De monteur had 2 nare mededelingem. 1. de door mij bestelde premium router netgear WNR3500 was niet leverbaar. 2. Er kon op dat moment geen e-mailadres worden aangemaakt. Het e-mailadres is inmiddels aangemaakt. Heeft iemand ook een netgear WNR3500 besteld en niet gekregen en hoe lang duurde het naleveren?

Egbert
  #2  
Oud 14 september 2009, 11:26
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2004
Locatie: (2134ET)Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Berichten: 1.208
Standaard

waarom koop je hem niet bij een computer winkel als je die zo graag wilt hebben. Scheeltje weer een paar tientjes.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #3  
Oud 16 september 2009, 08:50
Hannibal-fmj's schermafbeelding
Hannibal-fmj Hannibal-fmj is offline
Member
 
Geregistreerd: 25 augustus 2009
Locatie: utrecht - ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: geen idee
Berichten: 30
Standaard

Ik heb die router wel gekregen, maar hij werkt niet, door monteur laten installeren, even internet maar toen hij weg was begonnen de problemen, toen heb ik 4 september contact gehad met ziggo, ze zouden een nieuwe router bestellen en laten plaatsen door een monteur, het zou een spoedopdracht worden maar nu bijna 2 weken verder nog steeds niets gehoord, ik bel iedere dag met de vraag hoe het ervoor staat.

helaas werken er meerdere personen op de klantenservice en iedereen heeft zijn eigen verhaal. pappen en nat houden, maar actie ho maar

ik heb nu geëist dat het deze week geregeld moest worden anders ben ik weer weg...volgens de medewerker gaat dat wel lukken, nou ben benieuwd

  #4  
Oud 16 september 2009, 11:22
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2004
Locatie: (2134ET)Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Berichten: 1.208
Standaard

ben je al opzoek naar een andere isp of heb je er al 1 gevonden ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl