Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 september 2009, 18:53
beowulfx's schermafbeelding
beowulfx beowulfx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Internet Z3
Berichten: 3
Standaard Ga binnenkort verhuizen en wil mijn Internet mee

Mijn ouders hebben nu digitale tv bij ziggo en ik heb op dit adres internet (staat op mijn rekening).

Nu ga ik binnenkort verhuizen en wil graag mijn huidige internetabonnement meenemen. Nu is mijn vraag is dit mogelijk zonder dat ik ook het digitale (en analoge)tv van mijn ouders meeverhuis?

Ik vraag dit omdat ik op de site van ziggo bij verhuizingen je klantnummer moet opgeven en zodoende alle producten dan meeverhuizen naar mijn nieuwe adres. (Ik wil dus alleen het internet mee en mijn vriendin neemt haar ziggo tv abonnement mee)

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg, ik probeer het eerst hier te vragen voordat ik ziggo bel en straks alles verkeerd gaat.
  #2  
Oud 13 september 2009, 19:02
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Geleen @home
Berichten: 71
Standaard

- Bij je ouders de internet opzeggen. Je ouders hebben dan alleen nog Digitale tv.
- Je vriendin neemt haar tv abonnement mee. Na verhuizing vraag je gewoon een internet abonnement aan op haar naam (klantnummer).

Dit lijkt me het handigst en meest logische voor jou situatie.

edit: ik lees verkeerd en wist niet dat dit kan (dat je ouders een klantnummer hebben met een tv abonnement en dat jij ook een klantnummer hebt met een internet abonnement. Dus twee klantnummers op 1 adres.

Dan zou het geen probleem moeten zijn op je internet abo mee te nemen. Dus het kan gewoon.
  #3  
Oud 13 september 2009, 19:06
beowulfx's schermafbeelding
beowulfx beowulfx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Internet Z3
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
- Bij je ouders de internet opzeggen. Je ouders hebben dan alleen nog Digitale tv.
- Je vriendin neemt haar tv abonnement mee. Na verhuizing vraag je gewoon een internet abonnement aan op haar naam (klantnummer).

Dit lijkt me het handigst en meest logische voor jou situatie.

Dit leek om mijn eerste optie maar ik zie liever mijn @ziggo.nl adres niet veranderen.
  #4  
Oud 13 september 2009, 19:10
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Geleen @home
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beowulfx Bekijk bericht
Dit leek om mijn eerste optie maar ik zie liever mijn @ziggo.nl adres niet veranderen.

Je woont nu nog bij je ouders. Jij hebt een internet abo (bijvoorbeeld klantnummer 1) en je ouders een tv abo (bijvoorbeeld klantnummer 2). Dus verschillende klantnummers.

Dus een verhuizing doorgeven met je klantnummer is genoeg.

Je ouders behouden gewoon hun tv abo.
  #5  
Oud 13 september 2009, 19:13
beowulfx's schermafbeelding
beowulfx beowulfx is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Internet Z3
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
Je woont nu nog bij je ouders. Jij hebt een internet abo (klantnummer 1) en je ouders een tv abo (klantnummer 2). Dus verschillende klantnummers.

Dus een verhuizing doorgeven met je klantnummer is genoeg.

Je ouders behouden gewoon hun tv abo.
En dat is dus ook een probleem, ondanks dat ik het op mijn eigen naam heb aangevraagd staat het op naam van mijn vader en ook onder zijn klantnummer terwijl bij de internetdienst wel mijn rekeningnummer vermeld staat.
  #6  
Oud 14 september 2009, 13:48
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beowulfx Bekijk bericht
En dat is dus ook een probleem, ondanks dat ik het op mijn eigen naam heb aangevraagd staat het op naam van mijn vader en ook onder zijn klantnummer terwijl bij de internetdienst wel mijn rekeningnummer vermeld staat.
Is het dan niet handiger dat je vriendin haar aansluiting opzegt per verhuisdatum, jij het complete abonnement verhuist naar je nieuwe adres en je ouders melden zich aan als nieuwe klant ??

Wil je alles laten wijzigen, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, maar de kans dat zo'n operatie mislukt omdat er nogal administratief e.e.a. moet gebeuren is vrij groot. (jouw abonnement splitsen in 2 delen en 1 deel verhuizen, daarna weer samenvoegen met abonnement van je vriendin)Verder betaalt dan je vriendin en ook jij verhuiskosten voor het abonnement denk ik.

Je zou de vraag nog kunnen stellen aan de webcare-medewerkers van Ziggo die op dit forum ook aanwezig zijn. Eventueel zijn die bereikbaar via het webcare-formulier op de ziggo-website (dat is een andere afdeling dan de normale helpdesk en ook het formulier is anders)
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl