Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 september 2009, 16:53
Gauloises's schermafbeelding
Gauloises Gauloises is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: Den Haag (2572), Casema
Ziggo Internet: AiO Plus - Motorola SBV5121E
DTV: Samsung
Berichten: 5
Exclamation Upload Snelheid Beneden Peil

Een hele goedenmiddag allemaal,

Sinds Vrijdag middag 11/09/2009 is mijn upload snelheid dusdanig gezakt wat internetten vrijwel onmogelijk maakt. Ik heb een Alles in 1 Plus pakket van Ziggo waar ik tevens nooit maar dan ook nooit problemen mee heb gehad en altijd de beloofde snelheden heb gehaald. Heb de klantenservice al tig malen voor soms wel ander half uur aan de telefoon gehad (Mobiel) die het probleem continue op een Firewall/Antivirus/Router/Switch gooien, Alle tests zijn uitgevoerd in veilige modus met netwerk mogelijkheden zonder tussenkomst van Firewall/Antivirus/Router/Switch en zie hier het resultaat:



De volgende test is uitgevoerd wireless zonder tussenkomst van Firewall/Antivirus/Router alleen met een Switch er tussen met hetzelfde resultaat:



Bij deze weet ik gewoon even niet meer wat ik moet doen, En word er zo maar even gezegd schijt en schijt ziek van...

MVG, Gauloises
  #2  
Oud 13 september 2009, 19:43
ipje68's schermafbeelding
ipje68 ipje68 is offline
Member
 
Geregistreerd: 4 juni 2008
Locatie: nieuwegein/ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max
DTV: Horizonbox Samsung met scart achterop.
Berichten: 63
Wink

Doe even de speedtest van ziggo zelf, http://speedtest.ziggo.nl/ . Voor de rest welkom bij de club, het forum staat vol soort gelijke berichten. Het is inderdaad zeer frustrerend, maar niemand is nog een steek verder gekomen. Ga even na of je iets heb gewijzigd voordat het probleem is begonnen, maar ik schat zo in dat ziggo gewoon oorzaak is.
Ik was even verlost van het probleem maar nu heb ik ook weer een zeer treurige upload, heb een klacht via het formulier ingevuld en naar ziggo gestuurd. Ik neem geen eens meer de moeite om te bellen, ben bang dat ik niet meer beleefd kan blijven.
  #3  
Oud 13 september 2009, 20:01
Gauloises's schermafbeelding
Gauloises Gauloises is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: Den Haag (2572), Casema
Ziggo Internet: AiO Plus - Motorola SBV5121E
DTV: Samsung
Berichten: 5
Standaard

Heb de test uitgevoert op ziggo zelf met exact hetzelfde probleem upload komt niet boven de 0.5mbps uit en op hele erge momenten niet eens boven de 0.1mbps... Heb zelf ook niks aan mijn kant geweizigd het probleem ontstond ineens spontaan op de aangegeven datum in mijn vorige post tot op nu nog geen verbeteringen. Ook ik ben bang dat als ik nog iemand van de helpdesk daar spreek ik niet lang meer rustig kan en wil blijven, Aangezien het volgens hun het probleem niet bij hun zelf ligt maar dus aan mijn Firewall/Antivirus/Router/Switch die er trouwens niet eens tussen zitten/aan staan...
  #4  
Oud 14 september 2009, 09:27
ipje68's schermafbeelding
ipje68 ipje68 is offline
Member
 
Geregistreerd: 4 juni 2008
Locatie: nieuwegein/ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max
DTV: Horizonbox Samsung met scart achterop.
Berichten: 63
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloises Bekijk bericht
Aangezien het volgens hun het probleem niet bij hun zelf ligt maar dus aan mijn Firewall/Antivirus/Router/Switch die er trouwens niet eens tussen zitten/aan staan...
Trap daar niet in, het ligt echt wel aan hun kant, gewoon rustig afwachten maar ik zou wel een klachten formulier invullen online, zodat jouw probleem ook is geregistreerd. Dan heb je tenminste iets om aan te tonen wanneer jouw probleem is gemeld. Het zal je probleem niet oplossen maar je weet nooit of je het ooit eens nodig hebt. Succes ermee en lees eens rustig de frustraties door van alle andere mensen.... http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=19973
  #5  
Oud 15 september 2009, 17:35
Gauloises's schermafbeelding
Gauloises Gauloises is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Locatie: Den Haag (2572), Casema
Ziggo Internet: AiO Plus - Motorola SBV5121E
DTV: Samsung
Berichten: 5
Standaard

COAX is zich er ondertussen mee aan het bemoeien eens zien of dat wat uit gaat maken, Zou binnen 3 dagen gecontacteerd worden tot die tijd maar duimen denk ik zo...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl