Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax IR-FOX C (SD-Tuner)

Mededelingen

Humax IR-FOX C (SD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition ontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 september 2009, 14:07
Sandrie's schermafbeelding
Sandrie Sandrie is offline
Junior Member

Standaard E30, even geduld.....

Na heel veel maanden gewoon analoog tv te hebben gekeken toch maar weer de IR-FOX C aangesloten vanwege nieuwe tv, echter bij de meeste zenders krijg ik nu E30 een ogenblik geduld te zien, Aleen Nederland 1, de Ziggo zenders en de regionale zenders en zo'n kinderzender geeft beeld. Heeft er iemand een idee wat ik kan doen om het op te lossen? Ik heb het al naar de fabrieksinstelling terug gezet, maar dat loste het probleem niet op. Ik heb alleen nog maar het boekje met de handleiding, verder niets meer, en daarin kan ik het niet vinden. Wat mij wel is opgevallen is dat alle zenders die ik niet bekijken kan (E30) staat er in het balkje een vierkantje met daarin IR.
Bij voorbaat mijn dank,
Sandie
Oud 13 september 2009, 14:24
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Als de smartcard langere tijd niet wordt gebruikt moet deze geheractiveerd worden voordat deze weer normaal is te gebruiken.
Hiervoor moet je de contact opnemen met de Ziggo helpdesk/servicedesk.

Zie ook deze postings:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Diverse keren doorgegeven dat de E30 melding in beeld bleef.
Op een gegeven moment maar de term provisioneren gaan gebruiken en opeens snapte iemand het.
Oud 14 september 2009, 08:51
Junior Member

Standaard Bedankt!

Badankt voor het antwoord.
Dan ga ik nu meteen contact opnemen met de helpdesk, maar is het niet raar dat er toch een aantal programma's wel gewoon te zien zijn?
Oud 9 november 2009, 12:18
thysone's schermafbeelding
thysone thysone is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1
DTV: Cisco 8485dvb, Fox Sports
Standaard

Mag ik vragen of dit nu opgelost is voor jou? Ik heb hetzelfde probleem op eens op mijn kaart die elke dag gebruikt wordt.

Als ik deze smartcard in mijn 2e tv ( CAM CI+ Samsung ) stop werkt het wel goed. Ik merkte het van de week al een keer op, mijn ouders hebben er ook opeens last van. E-30

Ik heb het voornamelijk bij 421 Eredevisie live die toch gratis zou moeten zijn tot half feb.

Moet ik hiervoor Ziggo benaderen? Ik had ze al geprobeert maar na 20 minuten in de wacht moest ik toch echt weg dus heb ik maar opgehangen.
Oud 9 november 2009, 14:11
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thysone Bekijk bericht
Mag ik vragen of dit nu opgelost is voor jou? Ik heb hetzelfde probleem op eens op mijn kaart die elke dag gebruikt wordt.

Als ik deze smartcard in mijn 2e tv ( CAM CI+ Samsung ) stop werkt het wel goed. Ik merkte het van de week al een keer op, mijn ouders hebben er ook opeens last van. E-30

Ik heb het voornamelijk bij 421 Eredevisie live die toch gratis zou moeten zijn tot half feb.

Moet ik hiervoor Ziggo benaderen? Ik had ze al geprobeert maar na 20 minuten in de wacht moest ik toch echt weg dus heb ik maar opgehangen.
En als dit kaartje enige tijd in je ontvanger zit (als hij aanstaat). Krijg je dan na verloop van tijd wel beeld op b.v. Eredivisie Live?
Zo niet, toch even contact opnemen met de Helpdesk. Dat kun je ook via het contactformulier doen of via Ziggo thuishelp.
Oud 10 november 2009, 09:18
Junior Member

Standaard

Bij mij is het probleem idd opgelost! Ik heb het kastje aan moeten laten staan, niet op standby maar echt aan, en Ziggo stuurde dan een signaal door en daarna geen problemen meer gehad met E30.
Ik heb gewoon gemaild naar Ziggo, toen kreeg ik dat antwoord per mail terug en heb het kastje de rest van de dag en de dag erna aangehouden en ineens deden de zenders het

Wat ik wel heb is dat het beeld regelmatig blijft staan of schokt, meestal bij RTL 4 tijdens rtl boulevard of ik hou van Holland bijvoorbeeld.
Oud 10 november 2009, 12:13
thysone's schermafbeelding
thysone thysone is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1
DTV: Cisco 8485dvb, Fox Sports
Standaard

Hey GolfTouch en Sandrie,

Bedankt voor jullie reply. Ook als de decoder een hele dag op die zender staat ( als ik naar me werk ben ) blijft de E30 fout melding er staan.

Ik heb inmiddels ondervonden dat op mijn Samsung met CI+ module met 2e smartcard het eredevisie kanaal het ook niet meer doet met de melding dat dit kanaal geen onderdeel uitmaakt van mijn pakket. Dat verklaard een hoop.

Het klopt ook wel omdat de 5 Verrassingszenders alleen voor de Alles in 1 Plus en Alles in 1 extra klanten geldt. Ik had dat niet goed gelezen.
http://www.ziggo.nl/televisie/nieuws...ssingszenders/
Oud 11 november 2009, 08:52
Junior Member

Standaard

Hihihi, probleem dus opgelost, wel jammer voor je dat je het nu niet meer hebt
Groetjes, Sandrie
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax IR-FOX C (SD-Tuner)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten