Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 september 2009, 14:19
Frietpan's schermafbeelding
Frietpan Frietpan is offline
Junior Member

Standaard HDTV standaard met smartcard geleverd?

Trouwens ik heb eigenlijk nog een vraagje? Wanneer je zo'n digitale ontvanger koopt? zit daar een smartcard bij? Omdat ik deze kan laten activeren bij Ziggo, zodat ik hetzelfde pakket krijg als we onder hebben?
Oud 12 september 2009, 14:26
K007's schermafbeelding
K007 K007 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Humax 5200 - Samsung SMT-H3102D
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frietpan Bekijk bericht
Trouwens ik heb eigenlijk nog een vraagje? Wanneer je zo'n digitale ontvanger koopt? zit daar een smartcard bij? Omdat ik deze kan laten activeren bij Ziggo, zodat ik hetzelfde pakket krijg als we onder hebben?
Volgens mij kan je dit pakket kopen voor E 29,95 met gratis decoder bij diverse zaken.
Oud 12 september 2009, 14:28
Frietpan's schermafbeelding
Frietpan Frietpan is offline
Junior Member

Standaard

Ja, maar ik heb geen pakket nodig? omdat we al een pakket hebben. En aangezien je 2 smartcards dan gratis kunt krijgen met hetzelfde pakket? hoef ik geen nieuw abbonement af te sluiten.
Oud 16 september 2009, 10:32
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Waar wil je die ontvanger kopen? In de winkel of via Ziggo?
Neem je hem bij Ziggo in b.v. het alles-in-1 pakket dan zit er standaard een smartcard bij.

Koop je een ontvanger in de winkel dan zit er geen smartcard bij. Of het moet een startpakket (ontvanger + smartcard) zijn.

Zit er geen smartcard bij dan kun je deze gewoon los in de winkel of via internet aanschaffen. Kosten tussen de 17 en 30 Euro.

Deze smartcard registreer je bij Ziggo en op de nieuwe smartcard krijg je na de previewperiode dezelfde pakketten welke je ook op je 1e smartcard hebt.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten