Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 september 2009, 11:07
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard uitlezen motorola modem

beste forum lezers,

Ik kan na een update van mijn firewall is een eset smart securety van 3 naar 4 niet meer inloggen in mijn modem.
niet draad loos en niet bekabeld.
wie heeft er tips.
lukt ook niet bij uitschakelen van software ervan.
  #2  
Oud 14 september 2009, 12:12
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear Bekijk bericht
beste forum lezers,

Ik kan na een update van mijn firewall is een eset smart securety van 3 naar 4 niet meer inloggen in mijn modem.
niet draad loos en niet bekabeld.
wie heeft er tips.
lukt ook niet bij uitschakelen van software ervan.
Dat klopt. Het is bekend dat versie 4 voor die problemen zorgt.
Als je je pc opstart in veilige modus met netwerkondersteuning, kun je wel inloggen op je modem.

Ik had zelf geen Smart Security maar alleen de virusscanner en had hetzelfde probleem. Terug gaan naar een eerdere versie heeft bij mij het probleem verholpen, dus misschien is dat voor jou ook een optie ... Qua updates e.d. zou dat niet uit moeten maken.
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #3  
Oud 14 september 2009, 14:51
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Dat klopt. Het is bekend dat versie 4 voor die problemen zorgt.
Als je je pc opstart in veilige modus met netwerkondersteuning, kun je wel inloggen op je modem.

Ik had zelf geen Smart Security maar alleen de virusscanner en had hetzelfde probleem. Terug gaan naar een eerdere versie heeft bij mij het probleem verholpen, dus misschien is dat voor jou ook een optie ... Qua updates e.d. zou dat niet uit moeten maken.
weer wat geleerd,zou zo iets niet in te stellen zijn als uitzondering?
  #4  
Oud 14 september 2009, 15:06
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear Bekijk bericht
weer wat geleerd,zou zo iets niet in te stellen zijn als uitzondering?
Virusscanner is natuurlijk anders dan de Smart Security Suite, maar ik heb indertijd van alles geprobeerd ... zonder resultaat.
Toen ik op een gegeven moment een oude versie installeerde kon ik ineens wel het modem uitlezen en ik heb zelfs het idee dat het laden van de internetpagina's minder stroperig is geworden. Voor mij dus geen nieuwste versie NOD32 meer

Maar ik zou zeggen: er is maar een manier om ergens achter te komen ... proberen!!
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #5  
Oud 14 september 2009, 15:09
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieco Bekijk bericht
Virusscanner is natuurlijk anders dan de Smart Security Suite, maar ik heb indertijd van alles geprobeerd ... zonder resultaat.
Toen ik op een gegeven moment een oude versie installeerde kon ik ineens wel het modem uitlezen en ik heb zelfs het idee dat het laden van de internetpagina's minder stroperig is geworden. Voor mij dus geen nieuwste versie NOD32 meer

Maar ik zou zeggen: er is maar een manier om ergens achter te komen ... proberen!!
mijn contract loop tot januarie 2010,als ik niets vind kan ik altijd nog het accepteren of andere nemen.

Dirk
  #6  
Oud 17 september 2009, 17:20
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

dit probleem is "opgelost" ,download de laatste versie en je kan weer inloggen.
  #7  
Oud 17 september 2009, 18:11
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Drenthe/@Home
Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear Bekijk bericht
dit probleem is "opgelost" ,download de laatste versie en je kan weer inloggen.
Oh, dat wist ik dan weer niet.
Heb ik ook weer wat geleerd.
__________________

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
  #8  
Oud 17 september 2009, 19:18
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

ik heb nu een ander probleem,dat is maximum protection is not ensured.
web acces protection is not functionel.
beveiliging van webtoegang is uit en ook niet aan te zetten.
start pc opnieuw op,dat help hier niet.
dus wie heef er tips.
anders even HD ess afwachten morgen,die kwamen ook met de tip nieuwste software.

Laatst gewijzigd door longbigbear; 17 september 2009 om 20:53
  #9  
Oud 18 september 2009, 22:41
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Locatie: culemborg
Berichten: 80
Standaard

het lijkt op gelost te zijn,met hulp van de HD van ess 4,bleek ergens een restant te staan van oude .
alles verwijderd zoals ze schreven en opnieuw geïnstalleerd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl