Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Mededelingen

Digitale TV - DVB-C en CI+ Digitale TV via DVB-C of abonnementen met een CI+ module van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 september 2009, 17:04   #11
rlodewijks
Member

rlodewijks's schermafbeelding
Standaard

DEus als ik het goed heb, vervalt de coax kabel van de DVD recorder naar de tv. Hoe krijg ik dan me analoge beeld binnen, gaat dit via de scart?
rlodewijks is offline  
Oud 13 september 2009, 19:09   #12
double0dennis
Senior Member

double0dennis's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rlodewijks Bekijk bericht
DEus als ik het goed heb, vervalt de coax kabel van de DVD recorder naar de tv. Hoe krijg ik dan me analoge beeld binnen, gaat dit via de scart?
Als je splitst na het wandcontact, dan loopt er een coaxkabel van de splitter naar de tv en een naar de DVD-recorder. Het analoge beeld komt net als het digitale beeld rechtstreeks door de coaxkabel die achter in je tv binnenkomt.
double0dennis is offline  
Oud 13 september 2009, 19:27   #13
pvd
Senior Member

pvd's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rlodewijks Bekijk bericht
In eerste instantie:
Je COAX-kabel gaat van je aansluitpunt naar je dvd-recorder. Aan de DVD-recorder een coax-kabel naar de TV en een SCART-kabel naar je TV.

Is het signaal in bovenstaande situatie onvoldoende dan kun je het volgende proberen:
Op je hoofdaanluiting sluit je een versterker aan. Aan deze versterker sluit je vervolgens twee coax-kabels aan, waarvan je een op de dvd-recorder aansluit en 1 op je TV. Ook sluit je een SCART-kabel aan tussen de dvd-recorder en je TV.

pvd
pvd is offline  
Oud 19 september 2009, 16:09   #14
Anakin
Junior Member

Anakin's schermafbeelding
Standaard

Is het dan niet makkelijker om de splitter/versterker op de ttv te plaatsen en hiervandaan door te sturen naar de recorder??
Anakin is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - DVB-C en CI+

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten