Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 september 2009, 18:53   #1
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard Ziggo aanbevelen aan vrienden/familie

Even een korte vraag tussendoor. Wie durft het om ziggo aan te bevelen bij familie en kennissen? Je weet dat als je dat doet, alle schuld van falen op jouw schouders terecht komt. Ik heb zo 6 potentiele ziggo-abbo's, maar ik brand me er mooi niet aan, wetende dat die mensen nu een tragere, maar wel 24/7 connectie hebben.Tijdens mijn eigen aanvraag heb ik hier en daar een balletje opgegooid, dat doe ik nu niet meer. Ook al loopt het hier redelijk goed. Ik ben niet binnengehaald door die domme ziggo -commercials op de radio, ik volg altijd wel het breedband gebeuren. Een ieder kan toch weten dat een aanvraag voor een 100mbits connectie bij een lokale kabelboer gedoemd is te mislukken. Heb ik, en vele anderen , nog geluk. Maar zoals de situatie nu is, zal ik ziggo bij niemand aanbevelen. Voor mij eigenbelang, voor ziggo klanten.( lees laatste zin in mijn eigenbelang, mijn stilzwijgen of neersabelpraktijken, kost ziggo klanten).
Vijver is offline  
Oud 12 september 2009, 19:12   #2
Tommy
Senior Member
 
Tommy's schermafbeelding
Standaard

Ik zelf heb nooit problemen gehad met Ziggo, dus ik heb regelmatig Ziggo aanbevolen bij familie en kennissen.

Bij 1 is er iets misgegaan, maar dat was gelukkig zo opgelost.
Allen zijn verder zeer tevreden.
Tommy is nu online  
Oud 12 september 2009, 21:18   #3
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 12 september 2009, 21:47   #4
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.
Dit is wel wel ideale situatie, maar het aanloopgezeik dat ik heb gehad, wens ik niemand toe, de acute problemen van mensen die nu ziggo klant zijn, heb ik zelf ook niet, en wens ik ook niemand toe. Voordat je mij reclame hoort maken voor ziggo, zijn we echt een bergetappe verder. Ik ben nu vrij mild gestemd tov van ziggo, maar eigenlijk klopt er nog niet zoveel van. Verkeerde bedragen, verkeerde termijnen, verkeerde rekeningnrs. Ook al haalt iemand z'n volle downloadsnelheid., de administratie van ziggo staat nu ook niet bepaald open voor nieuwe klanten. Zit je eenmaal in het incassoweb, dan gaat dat wel goed, geeft ook niets, als daar iets tegenover staat, en daar zit de discrepantie. Of Oud-Hollandsch, dar wrikt de schoen.
Vijver is offline  
Oud 12 september 2009, 21:49   #5
prodix
Senior Member
 
prodix's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.
Prezies op deze basis heb ik het zelf ook al meerdere keren wat aanbevolen. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, gebeurd bij ADSL net zo goed (aanbevolen of niet)
__________________
Off al the things i've lost, i miss my mind the most!
prodix is offline  
Oud 12 september 2009, 22:01   #6
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prodix Bekijk bericht
Prezies op deze basis heb ik het zelf ook al meerdere keren wat aanbevolen. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, gebeurd bij ADSL net zo goed (aanbevolen of niet)
Klinkt heel mooi. Dus je houdt je bestaande adsl aansluiting gewoon aan? Monteur van ziggo maakt voor nop je aop in orde voor strak kabelinternet? Na de proefperiode gewoon zeggen, nee, dank u, niets voor mij. Werkt het echt zo bij ziggo? Die paar maandjes overlap van dubbele provider neem je dan wel voor lief. Maar er zijn ook nog andere reden om ziggo niet aan te bevelen, lees de topics snelheid. Ik durf het nog steeds niet aan te bevelen. At random blijft het crappy.
Vijver is offline  
Oud 12 september 2009, 22:09   #7
Barbarian
Senior Member
 
Barbarian's schermafbeelding
Standaard

Ik begrijp je standpunt Vijver, maar als men het niet probeert, komt men er nooit achter. Zo heb ik met men eerste ADSL verbinding 6 maanden moeten wachten tot ik eindelijk verbinding had. (ook aanbevolen door een kennis).
Ik was ook best huiverig toen ik Ziggo kreeg, aansluiten en voila, het werkte. Het neemt niet weg dat er talloze abonnees zijn waar het niet goed werkt, maar blijf positief, ga nooit van het slechtste uit( goden verzoeken).
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Barbarian is offline  
Oud 12 september 2009, 22:18   #8
Vijver
Senior Member
 
Vijver's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barbarian Bekijk bericht
Ik begrijp je standpunt Vijver, maar als men het niet probeert, komt men er nooit achter. Zo heb ik met men eerste ADSL verbinding 6 maanden moeten wachten tot ik eindelijk verbinding had. (ook aanbevolen door een kennis).
Ik was ook best huiverig toen ik Ziggo kreeg, aansluiten en voila, het werkte. Het neemt niet weg dat er talloze abonnees zijn waar het niet goed werkt, maar blijf positief, ga nooit van het slechtste uit( goden verzoeken).
Nou, ik ga het niet proberen. Want los van ziggo, krijg je ook nog dat router geouwehoer, het forum staat er vol mee. Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik ziggo aan niemand aanbeveel, ik heb daar geen zin in.
Vijver is offline  
Oud 12 september 2009, 22:42   #9
prodix
Senior Member
 
prodix's schermafbeelding
Standaard

Ik begrijp je volledig, maar reclame maken via mond tot mond gebeurd nou eenmaal op basis van ervaring.
Zelf ben ik ooit van ISDN overgegaan naar @Home (spottend @Slome) snel werken deed het toen niet vlekkeloos, maar ik was voor één prijs wel 24/7 online. En ook nu is er wel eens een kleinigheidje, dat hou je.
Maar in het algemeen genomen ben ik zelf wel zeer tevreden. Maar qua advies aan anderen hangt het ook af wat hun wensen zijn.
Maar jou punt over het AOP aanpassen is heel goed zelf te doen hoor, doe ik al jaren, en als ik van ziggo één euro kreeg voor elk aangeloten AOP door mij en de rest van de instalatie(s) dan kan ik nu op vakantie naar een mooi plekje.
__________________
Off al the things i've lost, i miss my mind the most!
prodix is offline  
Oud 13 september 2009, 05:32   #10
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Zou Ziggo zeker aanbevelen, heb dat ook meermalen gedaan. Net zoals ik mensen in UPC gebied UPC aanraad overigens. Kabel heeft veruit de meeste potentie naar mijn mening.

Voor de meeste mensen is nml de Alles-in-1 aanbieding véél goedkoper dan ADSL+Analoge kabel+telefonie wat ze nu hebben.

Ik zeg er altijd alleen wel bij dat je pech kan hebben en alles bij de aansluiting fout gaat. Gelukkig komt dat niet vaak voor (iig niet bij mensen uit mijn omgeving, dit forum zou je soms anders doen geloven, maar mensen bij wie alles vlekkeloos gaat posten natuurlijk niet).
Maar dit geld helaas voor elke provider, en zeker niet alleen Ziggo.

Enige wat ik echt afraad is interactieve TV. Te duur, te weinig aanbod en meer storing dan dat het werkt.
xahmol is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl