Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 september 2009, 13:49
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht

Ik beveel beiden niet aan,maar vertel voor en nadelen,en dan moet de mens zelf maar kiezen.
Ik ben tevreden met mijn mix.

Kijk jij hebt zelfs heel veel keuze, wat lang niet iedereen heeft. Jij kiest dus ook geen ADSL, digitenne of een schotel. Velen hebben de keus voor kabel of FttH niet.

In tegenstelling tot in jouw woonplaats is het in het oude essent gebied (@home) wel beter met stabiel internet en telefoon. En dan ben ik niet zo maar een nieuwe klant, maar een klant die al meer dan 4 jaar telefonie heeft (langer is niet mogelijk), ongeveer 5 jaar digitale TV (was ook niet veel langer beschikbaar), heel lang al internet (12 a 15 jaar) en vanaf het begin klant voor analoge TV.
De tijd dat ik niet online ben geweest is zeer kort geweest. En storingen zijn er maar heel weinig geweest. Zo weinig eigenlijk dat ik ze niet eens meer kan herinneren.
Oud 19 september 2009, 14:02
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Kijk jij hebt zelfs heel veel keuze, wat lang niet iedereen heeft. Jij kiest dus ook geen ADSL, digitenne of een schotel. Velen hebben de keus voor kabel of FttH niet.
Ik snap dat velen die keuze niet hebben, ik heb trouwens ook schotel maar dan voornamelijk voor de FTA ontvangst van de BBC zenders.
Voorheen heb ik adsl gehad via KPN en xs4all maar gezien de afstand tot de centrale hield dat bij 4 mbit wel op.
Daarna het hele spul opgedoekt en internetplusbellen geprobeerd via KPN,internet prima (zelfde 4 mbit) maar bellen ho maar.
Daarna overgeschakeld naar casema waar ik het hele boeltje gewoon maar nam zoals het was,omdat niets slechter kon dan KPN internetplusbellen.
Toen kwam de vezel en ging ik in eerste instantie volledig daar op over maar op mijn nieuwe LCD viel daar zoals gezegd het analoge beeld erg tegen en bleef het digitale pakket erg achter.
Uitzending gemist gebruik ik zelden,en dat gaat via de pc ook prima,en ik heb 2 dvd recorders.
Vandaar dat ik qua TV weer terug ben bij nu Ziggo.
De kwaliteit van de digitale tv van Reggefiber was zoals gezegd beter,decoder kreeg je gewoon en had je er meer nodig dan belde je.
TV,internet en telefonie is gescheiden over de verschillende fibers dus lekker downloaden verstoort je andere verbindingen niet.
Ik ben een verwend mens,al betaal ik daar ook best redelijk veel voor.
Oud 19 september 2009, 14:14
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Ik ben een verwend mens,al betaal ik daar ook best redelijk veel voor.

Zo voel ik me ook een verwend mens, maar denk ik toch ook wel aan de centjes. Zo had 5 jaar geleden niet iedereen er een hoge pet van op om via de kabel te bellen. Toch maar zo snel als mogelijk gedaan omdat dat goedkoper was. Je kon zo van de hele KPN afscheid nemen. En zou het niet helemaal de kwaliteit zijn, had ik altijd nog een mobiel. Die heb ik daarvoor nog nooit nodig gehad. Eenmaal offline geweest tijdens een vakantie: resetten van de modem was voldoende.
Zo heb ik dus al heel lang een alles in één abo gehad bij @home voordat dat door Ziggo verkocht werd.
Oud 19 september 2009, 15:27
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Wat me dan weer terug brengt naar de vraag, als iemand me zo zou "ophangen" aan een advies of aanbeveling kan ik alleen maar zeggen,doe geen aanbeveling ten gunste van een provider maar wijs de mensen op de diverse fora,hier, Tweakers,Consumentenbond,radar/Kassa en laat men dan een weloverwogen besluit nemen.
Je kan daar je positieve ervaringen bijvoegen,want die worden nu eenmaal minder vermeld dan negatieve,maar een advies geven tot EEN provider zou ik nooit doen als iemand mijn oordeel zo zwaar weegt dat ik er op aangesproken kan worden.
In mijn geval zou zowel Ziggo als Reggefiber geen klant gewonnen hebben,maar ik denk ook niet verloren.
Tenslotte is het slechts een advies, de keuze zelf en de verantwoording ervoor ligt bij de kennis/vriend zelf.

Het enige dat je dus kunt adviseren is goed de pro's en con's tegen elkaar af te wegen.
Wat vind je belangrijk,waaraan moet de provider echt voldoen,en wat vind je minder belangrijk.
Vraag rond,laat je informeren,je koopt ook geen auto van een bepaald merk en type alleen omdat een kennis je dat adviseert.
Ook van belang,is er een proefperiode of niet,hoe lang is het minimale contrakt,kan ik bestaande apparatuur meenemen.
Allemaal zaken van belang die beter zijn dan het noemen van een provider.
Oud 19 september 2009, 15:37
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Wat me dan weer terug brengt naar de vraag, als iemand me zo zou "ophangen" aan een advies of aanbeveling kan ik alleen maar zeggen,doe geen aanbeveling ten gunste van een provider maar wijs de mensen op de diverse fora,hier, Tweakers,Consumentenbond,radar/Kassa en laat men dan een weloverwogen besluit nemen.
Je kan daar je positieve ervaringen bijvoegen,want die worden nu eenmaal minder vermeld dan negatieve,maar een advies geven tot EEN provider zou ik nooit doen als iemand mijn oordeel zo zwaar weegt dat ik er op aangesproken kan worden.
In mijn geval zou zowel Ziggo als Reggefiber geen klant gewonnen hebben,maar ik denk ook niet verloren.
Tenslotte is het slechts een advies, de keuze zelf en de verantwoording ervoor ligt bij de kennis/vriend zelf.

Het enige dat je dus kunt adviseren is goed de pro's en con's tegen elkaar af te wegen.
Wat vind je belangrijk,waaraan moet de provider echt voldoen,en wat vind je minder belangrijk.
Vraag rond,laat je informeren,je koopt ook geen auto van een bepaald merk en type alleen omdat een kennis je dat adviseert.
Ook van belang,is er een proefperiode of niet,hoe lang is het minimale contrakt,kan ik bestaande apparatuur meenemen.
Allemaal zaken van belang die beter zijn dan het noemen van een provider.
Dat is mooi gesproken. Je vat mijn gevoel eigenlijk perfect samen.
Oud 19 september 2009, 16:02
BitByter's schermafbeelding
BitByter BitByter is offline
Senior Member

Standaard

Ik ben tevreden met Ziggo al vind ik het wel duur dat "extra" abonnement.
Oud 19 september 2009, 17:03
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
Afijn, mijn huidige status van aanbevelen is nu nihil, dat Ziggo eerst zijn netwerk/modem en ik denk versterker problemen eerst maar oplost.
Op deze uitspraak kom ik terug.

Vanmorgen mijn Ubee modem aangesloten, precies de handleiding gevolgd en het draait als een treintje.

Dus vraagt nu iemand wat ik aan zal bevelen dan word het toch weer Ziggo.
En vertrouwd mijn kennis of familielid het niet qua aansluiten dan steek ik wel een helpend handje toe, mits men geen monteur heeft besteld.
Oud 19 september 2009, 19:35
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Standaard

Bij deze zeg ik dus NEE, niet aanraden dus.

Ben echt laaiend nu op Ziggo, Grrr

Maandag die hele boel opzeggen en weg bij hun.
Oud 19 september 2009, 20:03
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Jawel hoor, ik beveel het wel aan, heb zelf 'alles in 1 plus' met welliswaar een te lage snelheid maar dat ligt aan m'n Gentoo router (10 Mb ipv 20 Mb) maar er is een wrt610n in bestelling om wel tot de volledige snelheid te komen... Verder geen major problemen hier "in het land van de wijzen"...

Gert.
Oud 19 september 2009, 21:00
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Even een korte vraag tussendoor. Wie durft het om ziggo aan te bevelen bij familie en kennissen? Je weet dat als je dat doet, alle schuld van falen op jouw schouders terecht komt. Ik heb zo 6 potentiele ziggo-abbo's, maar ik brand me er mooi niet aan, wetende dat die mensen nu een tragere, maar wel 24/7 connectie hebben.Tijdens mijn eigen aanvraag heb ik hier en daar een balletje opgegooid, dat doe ik nu niet meer. Ook al loopt het hier redelijk goed. Ik ben niet binnengehaald door die domme ziggo -commercials op de radio, ik volg altijd wel het breedband gebeuren. Een ieder kan toch weten dat een aanvraag voor een 100mbits connectie bij een lokale kabelboer gedoemd is te mislukken. Heb ik, en vele anderen , nog geluk. Maar zoals de situatie nu is, zal ik ziggo bij niemand aanbevelen. Voor mij eigenbelang, voor ziggo klanten.( lees laatste zin in mijn eigenbelang, mijn stilzwijgen of neersabelpraktijken, kost ziggo klanten).

Als u Ziggo kunt vermijden zou ik dat overwegen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten