Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 september 2009, 18:55
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Standaard "Geen Signaal" komt regelmatig terug.

Zie titel. Het is nogal irritant en alleen op te lossen voor zover ik weet door een tijdje de stekker eruit de trekken, van de Cisco dus. Het blijft terugkomen en ik weet nu al dat er geen oplossing is van Ziggo.

Ik heb het apparaat nu sinds mei-juni in huis en heb nog nooit zo vaak met een helpdesk aan de lijn gehangen telkens met kleine rotdingen waar geen enkel structurele oplossing voor is. En aangezien alle helpdeskmedewerkers dezelfde cusrsus hebben gedaan zeggen ze allemaal: "ik begrijp dat u het vervelend vind" AAARgh.
Nog even en ik ga mijn frustratie gewoon lekker op alle consumenten-sites als Kieskeurig loslaten: begin er niet aan.
Oud 12 september 2009, 19:35
Sinmike's schermafbeelding
Sinmike Sinmike is offline
Junior Member

Ziggo Internet: all
DTV: cisco
Standaard hier hetzelfde probleem

hier hebben we hetzelfde probleem. sinds 1 maand een nieuwe cisco gehad nadat van de vorige de hardeschijf kapot gegaan was(trouwens goede service, binnen 2 weken een nieuwe gehad). maar deze nieuwe valt regelmatig uit waarna de enige actie is de stekker eruit.
Oud 12 september 2009, 23:41
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Herkenbaar probleem. Op 31-8 ging mijn cisco in een boot-loop.
5-9 had ik al een nieuwe binnen.
Die bevroor steeds bij het opnemen en afspelen.
Ik heb daarom nog een humax 5050c gekocht en gebruik de cisco alleen nog maar als decoder.
Oud 14 september 2009, 09:37
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Standaard

Ik heb hier ook last van een paar dagen geleden, moest toen stekker eruit en terug. toen werkte ITV weer niet dus opnieuw installeren tot het allemaal weer werkt !
Oud 20 september 2009, 15:08
Johan Kooij's schermafbeelding
Johan Kooij Johan Kooij is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Televisie Z1, HDTV
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard Zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem: ook moet regelmatig de stekker er uit. En heb ontdekt, dat het meestal gebeurt als ik iets doe cq gedaan heb als ik in het menu zit of iets met EPG doe. Misschien is het een toevalligheid, maar toch wel vreemd.
Heb nog geen verdere aktie ondernomen. Ik denk dat ik Cisco maar eens ga contacten.
Oud 22 september 2009, 07:11
groennom's schermafbeelding
groennom groennom is offline
Senior Member

DTV: Cisco
Standaard

Ook hier hetzelfde euvel. Ik heb regelmatig (dat wil zeggen bijna dagelijks!) het probleem dat opeens het beeld zwart wordt. Het enige wat dan nog helpt is inderdaad stekker er uit en stekker er weer in. Lijkt mij niet de bedoeling....
Oud 22 september 2009, 12:03
t.vaassen's schermafbeelding
t.vaassen t.vaassen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Connect & play
DTV: Horizon
Standaard

heb precies hetzelfde probleem en al tig keren met ziggo gebeld. geen resultaat. zou het aan de oude software liggen. zie bij mij steeds de melding "geen nieuwe software beschikbaar"terwijl ik hier lees dat er allang nieuwe beschikbaar is??? ziggo weet natuurlijk van niks. heb versie 1.0.2.5 en hier schijn vanalles mis mee te zijn????
Oud 22 september 2009, 12:08
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t.vaassen Bekijk bericht
heb precies hetzelfde probleem en al tig keren met ziggo gebeld. geen resultaat. zou het aan de oude software liggen. zie bij mij steeds de melding "geen nieuwe software beschikbaar"terwijl ik hier lees dat er allang nieuwe beschikbaar is??? ziggo weet natuurlijk van niks. heb versie 1.0.2.5 en hier schijn vanalles mis mee te zijn????
Vanaf versie 1.0.2.5 kun je niet naar de huidige firmware updaten.
Daarvoor moet je cisco terug naar ziggo of je moet een monteur daarvoor langs laten komen.
Dat kun je nalezen in deze draad
Oud 22 september 2009, 13:32
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t.vaassen Bekijk bericht
Ik kan je ongerust stellen, ik heb de nieuwe software (de laatste update van een paar weken terug) en sindsdien heb ik dit probleem. Bij elke update verslechtert de situatie.... Jammer.
Oud 28 september 2009, 13:57
Senior Member

Standaard

Dit weekend weer, tot 2 maal per dag, zwart beeld. Dit weekend had ik een paar keer dat als ik guide selecteerde het kleine beeld rechtsboven bevroor, ik wel geluid had en de EPG in plaats van blaus zwart was (met witte letters). Bij verlaten van de guide liep alles vast. Cisco uit en aan dan de melding "Geen signaal". Stekker er uit en stekker er in en het spul draait weer (voor zo lang het duurt). Erg jammer dat je voor zo iets instabiels wel veel geld mag betalen (in mijn geval 400 euro) en op geen enkele wijze ondersteuning krijgt. Ik hoor dat de makers van de Yuixx in gesprek zijn met Ziggo. Ik hoop dat dit een positief vervolg krijgt. Ik heb van de makers van de Yuixx een ander aparaat en daar komen elke 2 weken firmware updates, en niet omdat essentiele zaken niet werken maar met name om nieuwe functionaliteit toe te voegen. Het kan dus wel.....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten