Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 oktober 2009, 08:42
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groennom Bekijk bericht
Ik hoor dat de makers van de Yuixx in gesprek zijn met Ziggo. Ik hoop dat dit een positief vervolg krijgt. Ik heb van de makers van de Yuixx een ander aparaat en daar komen elke 2 weken firmware updates, en niet omdat essentiele zaken niet werken maar met name om nieuwe functionaliteit toe te voegen. Het kan dus wel.....
Ik hoop dat in de nabije toekomst de Cisco gewoon gaat werken. Ik wacht het nog even af tot aan de firmware-update van november. Er zijn nogal behoorlijk wat issues die 'gerepareerd' moeten worden. Ik ben benieuwd en wacht (on) geduldig af.
Oud 26 oktober 2009, 14:33
didio's schermafbeelding
didio didio is offline
Junior Member

DTV: Cisco
Standaard

hier zelfde probleem, elke dag als ik de tv wil aanzetten krijg ik een melding dat er geen signaal is.. Opnamens nemen gewoon goed op.. dus signaal is er wel.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten