Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 september 2009, 18:52   #11
JanvdB
Senior Member

JanvdB's schermafbeelding
Standaard

Beste Frank-NL.
Nog steeds geen verbetering, lees mijn verslag onder het onderwerp: Ontvangers met cam.
Bedankt voor je reactie, ik heb bij dat andere draadje een oproep gedaan aan forumleden om zich te melden als zij de zelfde problemen hebben.
Vr.gr JanvdB
JanvdB is offline  
Oud 17 september 2009, 19:43   #12
Frank-NL
Senior Member

Frank-NL's schermafbeelding
Standaard

Welk draadje heb je het precies over? Ik kan het niet vinden.

Ik lees nu net pas in een ander topic dat het aan een ontvangststation in Sassenheim ligt en dat er aan gewerkt wordt... dat is wel een beetje frustrerend aangezien ik dus voor niets alles heb vervangen vandaag.

Het is ook echt alleen bij NED3HD en heel soms op NED2/1HD. Eigenlijk hebben die zenders meer lasten dan lusten opgeleverd tot nu toe.
Frank-NL is offline  
Oud 17 september 2009, 19:59   #13
JanvdB
Senior Member

Standaard

Beste Frank,
Je vind het draadje onde de kolom:Algemene ontvanger info en nieuws.
Daar onder klikje aan: Apparatuur met commoninterface..
Daarna zie je op het scherm mijn draadje staan.
Succes,
JanvdB
JanvdB is offline  
Oud 17 september 2009, 20:03   #14
JanvdB
Senior Member

Standaard

Beste Frank,
Ik vergeet nog wat.
Vanmiddag Ziggo helpdesk gebeld.
Zij wisten niets van een defect van het ontvangststation Sassenheim!
Terwijl Infje(medewerkster van Ziggo) dat toch op het forum gezegd heeft.
Wie het weet, mag het zeggen.
Vr.gr JanvdB
JanvdB is offline  
Oud 17 september 2009, 20:08   #15
Frank-NL
Senior Member

Standaard

Ik geloof best dat de gemiddelde telefoonmedewerker van Ziggo daar niks van weet. Sowieso zullen ze eerst ontkennen dat het aan hun ligt, dat is niks nieuws

Ik geloof wel wat er door Ziggo medewerkers op dit forum wordt gezegd, omdat dat doorgaan technisch onderlegde en goed ingelichte medewerkers zijn.
Frank-NL is offline  
Oud 17 september 2009, 20:41   #16
JanvdB
Senior Member

Standaard

Beste Frank,
Ik heb vanmiddag de medewerker van Ziggo 10 minuten aan de lijn gehad, en hij heeft echt alle moeite gedaan om mij te helpen.
Hij heeft ook bij anderen navraag gedaan of er wat bekend was over Sassenheim, maar dat was niet het geval. Infje kende hij niet.
Vervolgens heeft hij in zijn computer nog gekeken of er meer van mijn klachten waren, maar dat was niet het geval.
Vandaar mijn oproep aan de Forumleden om wat te laten horen.
Overigens lijkt het op een capaciteitsprobleem, aangezien de artefacts overdag minder zijn dan s avonds
Is dat bij jouw ook zo?
Vr.gr JanvdB
JanvdB is offline  
Oud 17 september 2009, 20:55   #17
Frank-NL
Senior Member

Standaard

Ik zou hier ook nooit met mijn eigen naam reageren als ik bij Ziggo zou werken...

Maar een capaciteitsprobleem, geen idee. Het tv signaal is niet afhankelijk van hoeveel mensen er kijken, dus ik weet niet over welke capaciteit het dan zou moeten gaan.

Het valt me wel op dat het nu een stuk minder is dan tijdens DWDD
Frank-NL is offline  
Oud 17 september 2009, 21:17   #18
JanvdB
Senior Member

Standaard

Dat bedoel ik dus met een capaciteits probleem.
DWDD, is een veel bekeken programma, en als het dan erger is , lijkt dat een capaciteits probleem.
Bij mij was het dinsdag en woensdagavond tijdens de voetbal op Ned.3HD heel erg.
Overdag, tijdens een kinderprogramma bv, is het veel minder.
Ook de helpdeskmedewerker vond het op een capaciteitsprobleem lijken, hoewel hij het niet kon verklaren.
Misschien kan Anoniem zijn licht er is over laten schijnen?
Vr.gr JanvdB
JanvdB is offline  
Oud 17 september 2009, 23:05   #19
anoniem
Cable Expert

anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanvdB Bekijk bericht
Dat bedoel ik dus met een capaciteits probleem.
DWDD, is een veel bekeken programma, en als het dan erger is , lijkt dat een capaciteits probleem.
Bij mij was het dinsdag en woensdagavond tijdens de voetbal op Ned.3HD heel erg.
Overdag, tijdens een kinderprogramma bv, is het veel minder.
Ook de helpdeskmedewerker vond het op een capaciteitsprobleem lijken, hoewel hij het niet kon verklaren.
Misschien kan Anoniem zijn licht er is over laten schijnen?
Vr.gr JanvdB
De kwaliteit wordt niet door het aantal gebruikers bepaald, het is geen internet, waar gelijktijdigheid een rol kan spelen. Wat er precies aan de hand is weet ik niet. Je zou de tijden eens kunnen registreren. Wellicht dat dit andere gebruikers triggert. Heb je zelf ook nog een losse HD-ontvanger.
anoniem is offline  
Oud 17 september 2009, 23:19   #20
Frank-NL
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
De kwaliteit wordt niet door het aantal gebruikers bepaald, het is geen internet, waar gelijktijdigheid een rol kan spelen. Wat er precies aan de hand is weet ik niet. Je zou de tijden eens kunnen registreren. Wellicht dat dit andere gebruikers triggert. Heb je zelf ook nog een losse HD-ontvanger.
Het klopt wel wat betreft tijdstippen, het is op dit moment bij de herhaling van DWDD veel minder erg dan eerder om 19:30. Daarom lijkt het me ook niet aan de spullen binnenshuis te liggen, want dan zou het toch altijd niet goed werken?
Frank-NL is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten