Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 september 2009, 15:18
trombocite's schermafbeelding
trombocite trombocite is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: Stein / @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 pakket plus
DTV: Humax
Berichten: 3
Standaard numerweergave DTMF -> FSK

Hallo,

Pasgeleden ben ik met telefonie overgestapt van KPN naar Ziggo Alles-in-een(kabelinternet). Sindsdien werkte de nummerweergave niet meer van de ONIS300(TD6331/BE031P).
Navraag bij PHILIPS resulteerde in onderstaande oplossing die misschien ook werkt bij andere toestellen:

PHILIPS

Geachte heer trombocite,

U heeft aangegeven dat u sinds kort van KPN bent overgestap naar Ziggo en nu werkt nummerweergave niet meer op uw TD6331. Nu wilt u op zoek naar een telefoon die wel werkt op het FSK protocol.

Dank u voor uw e-mail.
Het is prettig te lezen dat u op zoek bent naar een nieuwe telefoon van Philips die werkt op het FSK protocol van Ziggo. Alle nieuwe telefoons van Philips werken op het FSK protocol van Ziggo. Toch wil ik u aangeven dat een nieuwe telefoon nog niet nodig is omdat uw huidige telefoon om te zetten is naar het FSK protocol van Ziggo en dat kunt u op de volgende manier doen:
Voor FSK als volgt instellen op “Netwerk type = Type1 en “Type beller = Type3

· Blader en kies voor Instell. à OK à Lijninstel à OK
· Bij Netwerk type: kies Openbaar à OK
· Bij Type operator: kies Type3 à OK

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0800-0230076 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00.

Met vriendelijke groet,


Philips Nederland
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl