Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 september 2009, 11:46
jswollie's schermafbeelding
jswollie jswollie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Locatie: Scherpenzeel/Casema
Ziggo Internet: Televisie/Z1
DTV: Humax 5050C
Berichten: 8
Standaard Ongevraagd wijziging abonnement

Ik krijg ineens een brief van ziggo waarin staat dat ik al enige tijd naar extra zenders voor digitale televisie kijk.
En door een fout aan hun kant heb ik voor deze extra pakketten nog geen factuur ontvangen.
Enige tijd later (lees een paar dagen) komt er een brief ter bevestiging op mijn verzoek op het wijzigen van mijn abonnement.
Ik heb dus blijkbaar eredivisie live aangevraagd !! nou ik weet nergens van en ik wil helemaal geen eredivisie live.

Ik bellen naar de helpdesk (duurt wel even maar geduld is een schone zaak) en die kwamen met een heel vaag antwoord blijkbaar had ik op proef al een maand gekeken enz enz heel vreemd weet nergens van kijk nooit op die zender staat niet eens in mijn favorietenlijst.
Maar goed ze zouden het weer terugwijzigen en zo gezegd na een aantal dagen een brief met de wijziging eredivisie live wordt beeindigd.

Vind het een beetje erg vreemd en vervelend zomaar ongevraagd mij een eredivisielive abonnement aansmeren (anders kan ik het niet noemen).

Wie heeft dit ook gehad of wie snapt hoe dit kan??

Laatst gewijzigd door jswollie; 12 september 2009 om 11:53
  #2  
Oud 12 september 2009, 12:01
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Locatie: Cogas Almelo @Home
Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Berichten: 1.078
Standaard

Gewoon wel de goede postcode, verkeerde huisnummer ingetypt doorde helpdesk.... Bovendien toevallig dezelfde naam??

Kortom fout van de helpdesk
  #3  
Oud 12 september 2009, 13:42
ber000000-6's schermafbeelding
ber000000-6 ber000000-6 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Locatie: zwolle/@home
Ziggo Internet: 200 Cisco +500 TC+ 30 SB5101
DTV: 3D KDL-52HX900+sony kdl-40hx850+cisco ITV wrt610n+ddwrt, TELSEY IP-TV.,ziggo-bapp
Berichten: 604
Cool

ook mij overkomen,.... helpdesk gebeld, ales uitgelegd. contract beeindigd.
2 dagen later netjes een schriftelijke beeindiging gekregen.
1 week later in "mijn ziggo"staat alles weer juist op de website.

wat ik mij nog wel afvraag, hoe de rekening deze maand is, want je betaald achteraf voor tv-digitaal.


succes met bellen.

berrie.
  #4  
Oud 12 september 2009, 13:50
jswollie's schermafbeelding
jswollie jswollie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Locatie: Scherpenzeel/Casema
Ziggo Internet: Televisie/Z1
DTV: Humax 5050C
Berichten: 8
Standaard

Ja ben inderdaad ook benieuwd hoe de rekening deze maand gaat uitvallen want er staat bij eredivisielive begindatum 01-09 en einddatum 30-09 dus dan heb ik 1 maand eredivisielive gehad volgens hun administratie.

Heb even gekeken op het bewuste kanaal maar nee preview periode verlopen..
Dus dan hoop ik niet dat ze deze maand wel in rekening brengen (ben bang van wel).
  #5  
Oud 12 september 2009, 14:02
ber000000-6's schermafbeelding
ber000000-6 ber000000-6 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Locatie: zwolle/@home
Ziggo Internet: 200 Cisco +500 TC+ 30 SB5101
DTV: 3D KDL-52HX900+sony kdl-40hx850+cisco ITV wrt610n+ddwrt, TELSEY IP-TV.,ziggo-bapp
Berichten: 604
Cool

update-tje,

dus toch kosten in rekening gebracht , totaal extra wat ik moet betalen ca.6,50 euro.
webteam neem maar contact op, want heb al eerder met jullie gebeld.


in afwachting,


berrie.



ikzelf heb het 2 dagen gehad.
maar goed...als dat alles is, lig ik er niet wakker van.

Laatst gewijzigd door ber000000-6; 28 september 2009 om 15:33
  #6  
Oud 29 september 2009, 18:52
ber000000-6's schermafbeelding
ber000000-6 ber000000-6 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Locatie: zwolle/@home
Ziggo Internet: 200 Cisco +500 TC+ 30 SB5101
DTV: 3D KDL-52HX900+sony kdl-40hx850+cisco ITV wrt610n+ddwrt, TELSEY IP-TV.,ziggo-bapp
Berichten: 604
Talking

webteam...ik wacht nog steeds...


berrie.
  #7  
Oud 30 september 2009, 15:38
BMWMaX's schermafbeelding
BMWMaX BMWMaX is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Grootebroek - Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Cisco EPC3925 Modemrouter
DTV: CI+ Module
Berichten: 293
Standaard

De een krijgt een ongevraagde wijzing en de ander zit al vele weken te wachten dat de opgegeven wijziging wordt behandeld. (hier dus)

Wel een ontvangstbevestiging sturen en verder niets mee doen. Nou ja, dan niet hoor.
__________________
Gr, Marcel
  #8  
Oud 30 september 2009, 15:46
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ber000000-6 Bekijk bericht
update-tje,

dus toch kosten in rekening gebracht , totaal extra wat ik moet betalen ca.6,50 euro.
webteam neem maar contact op, want heb al eerder met jullie gebeld.


in afwachting,


berrie.



ikzelf heb het 2 dagen gehad.
maar goed...als dat alles is, lig ik er niet wakker van.
Ach vul ff formulier in dat je dta nooit hebt aangevraagd en of hebt gekeken hun fout dus nakka betalen en of refund vragen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl