Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2009, 23:35
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Standaard Cisco dromen naar de put

Ik ben nu 2 dagen in bezit van een Sisco hd recorder.
Hij ziet er stoer uit alleen laat niet zijn goede kanten zien.

Ik kom al paar dingen tegen die mij stoort:

1 Hdmi aansluiting doet het niet.
2 Tv theek doet het niet
3 Gemiste funcies doen het niet
4 On Demand doet het niet
5 hij zapt traag

Dit in 2 dagen is geen goedtje. mischien zijn ze nog bezig met overkoppelen ofzo. dus nog 3 dagen wachten.

Reclame maken is mooi. Maar doe het ook mooi Ziggo

aan 2 punten kunnen jullie Sisco gebruikers mij mischien wel helpen. hebben jullie het opgelost vertel mij alsjeblieft.

Owja en wat ik heel raar vind. Ik kan Hdtv gewoon bekijken zonder HDMI Hoe is dat mogelijk, Dat kon ik mijn Humax niet

Laatst gewijzigd door Aslan; 11 september 2009 om 23:42
  #2  
Oud 12 september 2009, 07:04
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 januari 2009
Locatie: Den Helder
Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Berichten: 108
Standaard tjeetje wat een hoop ellende

This cisco niet sisco maar dat geeft niet want het apparaat wordt door sissies gebouwd . Tja zoals je in het forum kan lezen is de aansluiting kritisch en een kabeltje verkeerd geeft problemen .
Hij doet het dan wel maar de interactieve tv werkt dan niet .
Het forum heeft dan wel gegevens nodig en kunnen we je helpen en ook door de verschillende items te bladeren kom je er misschien wel uut .

Wat is je signaal sterkte ? ,kan je zien in het menu .
Staat je cisco vooraan op de kabel aan gesloten op de speciale 2 richtingen versterker .
Wat staat er in het menu bij info of system , bij interactieve tv status ?, geactiveerd ?. Gebruik je een 1 gats aansluit doos voor de kabel aansluiting .
Heb je de boel al geresset , ff 15-30 sec de stroom eraf . Eventueel in het menu kiezen voor herinstallatie interactieve gedeelte etc etc etc . hou vol , je krijgt vast wel antwoord ......bij cisco is gedult een schone zaak
  #3  
Oud 12 september 2009, 08:08
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 55
Standaard

Staat je smartcard al geregistreerd? Anders werken een aantal van de functies die jij opnoemde niet. Daar zit nl geen previewperiode op.
  #4  
Oud 12 september 2009, 10:34
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn | Casema
Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Berichten: 5.326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslan Bekijk bericht
Owja en wat ik heel raar vind. Ik kan Hdtv gewoon bekijken zonder HDMI Hoe is dat mogelijk, Dat kon ik mijn Humax niet
Je humax kan geen hd-kanalen verwerken.
De cisco kan dat wel en zet die op alle uitgangen: scart en hdmi.
Als je via hdmi kijkt, dan zie je die kanalen in hd-kwaliteit.
Als je via scart kijkt, dan zijn ze gedownscaled naar sd kwaliteit.

Andersom worden sd-kanalen via hdmi geupscaled naar 'hd-kwaliteit'.
__________________
RTFM, Google or Search
  #5  
Oud 12 september 2009, 15:53
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Standaard Bedankt voor jullie reacties

Mischien kan ik paar van jullie antwoorden beantwoorden.

mijn singiaal Sterkte is zo wel als kwaliteit 100 %
mijn kaart is geactiveerd anders kon ik hdtv en film1 en de rest ook niet zien geloof ik.
heb 1 keer gereset en geupdate

Ik heb 1 gat doos aan de muur gemonteerd en de versterker.
Mijn kabel naar interactiefe tv zit op kanaal meer dan 8 meter(dus die laatste)

dit om dat ik de toestel gebruikt in me kamer op zolder.


Mijn Hdmi ps3 werkt wel en heb de ps3 hdmi kabel geprobeert die werkt ook niet met de Sicso.

nog raad voor deze ongelukige interactiefe klant
  #6  
Oud 12 september 2009, 16:20
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn | Casema
Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Berichten: 5.326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aslan Bekijk bericht
mijn kaart is geactiveerd anders kon ik hdtv en film1 en de rest ook niet zien geloof ik.
Activeren van tv-kanalen staan los van activatie van interactieve tv.
Op tv-kanalen heb je een preview periode waarin je alle zenders kunt zien.
Als je niet binnen die periode activeert, dan blijven alleen de zenders van het standaard pakket over.
Op interactieve tv heb je geen preview periode.
Daar moet je de kaart dus altijd voor activeren.
__________________
RTFM, Google or Search
  #7  
Oud 12 september 2009, 16:32
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Activeren van tv-kanalen staan los van activatie van interactieve tv.
Op tv-kanalen heb je een preview periode waarin je alle zenders kunt zien.
Als je niet binnen die periode activeert, dan blijven alleen de zenders van het standaard pakket over.
Op interactieve tv heb je geen preview periode.
Daar moet je de kaart dus altijd voor activeren.

Ik had de kaart telefonish geactiveerd via een robet klanteservice.
  #8  
Oud 13 september 2009, 19:55
Maestro's schermafbeelding
Maestro Maestro is offline
Member
 
Geregistreerd: 16 februari 2009
Locatie: Breda
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis
DTV: Cisco / Samsung HD
Berichten: 52
Standaard

Voor (problemen) activatie iTV evt. een PB sturen naar "Infje".
  #9  
Oud 14 september 2009, 12:02
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Hey thats me!
Stuur me inderdaad even je klantgegevens en smartcardnummer. Dat kijk ik of je smartcard daadwerkelijk goed geactiveerd is.
Welke foutmelding krijg je trouwens te zien bij het afspelen van interactieve diensten? En wat is de status van interactieve televisie bij Menu > Instellingen > Info en dan 1 tabje naar rechts.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl