Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 september 2009, 18:30
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJMulder Bekijk bericht
Naast news.quicknetnet.nl heb je ook news.ziggo.nl. Daar heb ik een emailadres voor gemaakt die ik niet gebruik maar die heb je wel nodig aan te melden bij news.ziggo.nl. Wat ik dan doe als ik even zonder Eweka zit is nadat ik een NZB heb geopend en Grabit laat downloaden, is de helft selecteren vande bestanden en er voor kiezen om die via het 2e account te downloaden. Zo kom ik aan 8 threads en een redelijke snelhied. Of het ook met andere newsreaders kan weet ik niet.
Ik probeer je te volgen. Omslachtig. Je kiest toch gewoon 1, 2 of meerdere newsservers aan? Geen tovenarij met halve bestanden, dat schiet niet op. Ofwel je hebt Eweka, of niet , dan heb je niet tijdig betaald. Dus gewoon van 2 servers gelijktijdig downloaden, 8 draadjes van eweka, en 4 van ziggo. De ongeremde snelheid waar ik enkele dagen geleden over repte, is trouwens nu weer van de baan. Nu met 8 eweka draadjes op 40mbit, van de week met 6 draadjes op 50mbit for a long period of time. Zal een test geweest zijn, maar ze moeten straks wel een beetje meelopen in al het kabelgeweld. Ik wacht het nog even af, zeker omdat ik credits heb voor de komende 10 maanden.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten