Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11 september 2009, 19:49   #1
servaas384
Junior Member
 
servaas384's schermafbeelding
Standaard Na installeren decoder is analoge kwaliteit heel slecht

Ik heb net de digitale ontvanger (Samsung) geinstalleerd op mijn TV boven.
Beneden kijk ik nog altijd analoog (in afwachtaing op mijn CI+ kaart).

Echter heb dus net boven de digitale ontvager geinstalleerd, maar nu is de kwaliteit beneden (analoog) enorm verslechterd...
Kan dit? Ik snap er niks van.
servaas384 is offline  
Oud 11 september 2009, 20:10   #2
GolfTouch
Senior Member
 
GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Heb je iets aan je installatie gewijzigd? Bv een splitter o.i.d. geplaatst?

Heb je een versterker ertussen zitten?
Even je kabel controleren die naar je "analoge" tv loopt.

Wat gebeurt er als je de digitale ontvanger boven los koppelt?
Is het analoge signaal beneden dan wel ineens weer goed?
__________________
Power is nothing without control !!!
GolfTouch is offline  
Oud 12 september 2009, 09:01   #3
Zigmund
Banned User
 
Zigmund's schermafbeelding
Standaard

Kwestie van een versterker tussen de splitter aanbrengen.... Dit gebeurd wel vaker. Wellicht wanneer de ontvangen uit staat dat je wel goed beeld hebt overigens
Zigmund is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl