Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2009, 16:47
theicamps's schermafbeelding
theicamps theicamps is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 september 2009
Locatie: Tegelen / @home
Ziggo Internet: modem motorola
Berichten: 3
Standaard foutmelding: Kan de server niet vinden

Dag allemaal,

Ik heb de laatste weken vaak last van het geval dat firefox geen enkele website (server) kan vinden. Na een aantal keren op refresh te drukken komt hij wél bij de gevraagde pagina.

Internet verbinding + draadloze verbinding is ok.

Ik heb ook geen instellingen veranderd op mijn computer. Ik verwacht ook niet dat het aan de instellingen ligt, anders zou hij continu geen server moeten kunnen vinden, toch....

Wie weet raad!
  #2  
Oud 11 september 2009, 17:18
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Locatie: Regio Alkmaar
Ziggo Internet: 50/5
Berichten: 238
Standaard

Lees de diverse topics hier maar eens. Je bent niet de enige. Voor de zekerheid je pc even direct aan de modem hangen...

Maar ga niet teveel klooien bij jezelf. Grote kans dat het bij Ziggo zit..
  #3  
Oud 13 september 2009, 09:08
theicamps's schermafbeelding
theicamps theicamps is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 september 2009
Locatie: Tegelen / @home
Ziggo Internet: modem motorola
Berichten: 3
Standaard update:

Momenteel zit ik weer achter internet. Het gaat een aantal pagina's goed, en dan kan hij weer ineens "de server niet vinden" ... schijtziek wordt je ervan.

Ik heb net een pakketje van ziggo gekregen met nieuwe bekabeling, splitter en wandcontactdoos. Ik denk dat dat niet gaat helpen. Waarom heb ik anders de ene keer wel gewoon internet en de andere keer niet.

Ik denk dat het meer een kwestie is van "Bandbreedte verkrijgen" ... het is net of ik even, laten we zeggen, niet aan de beurt ben! Na een paar keer refresh mag ik weer, en vind hij de pagina wél

Dit lijkt toch gewoon een ziggo probleem?!? (Vroeger met @home ging alles altijd perfect ... sinds de upgrade naar 50Gig is het belabbert geworden)
  #4  
Oud 11 oktober 2009, 11:16
theicamps's schermafbeelding
theicamps theicamps is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 september 2009
Locatie: Tegelen / @home
Ziggo Internet: modem motorola
Berichten: 3
Standaard

Kan het zijn dat ik een dsn probleem heb? Met mijn laptop lijkt het wel allemaal gewoon te werken. Dat zou betekenen dat ik het in mijn vaste computer moet zoeken, en niet bij ziggo?

... ik heb eigenlijk een aversie tegen internet explorer daarom gebruik ik firefox ... echter nu lijkt het erop dat ik dit probleem niet met internet explorer heb ... nu weet ik écht niet meer waar het aan kan liggen!

Wie helpt?
  #5  
Oud 12 oktober 2009, 13:47
VanRoyal's schermafbeelding
VanRoyal VanRoyal is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2009
Locatie: Regio Den Haag / Casema
Berichten: 18
Standaard

Probeer eens de OpenDNS servers te gebruiken, meer info op https://www.opendns.com/start/computer/.
  #6  
Oud 12 oktober 2009, 14:50
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Wat misschien kan werken (en nooit kwaad kan) is je cookies verwijderen. Menu extra > opties > privacy > cookies tonen > alle cookies verwijderen.
Of anders Firefox opnieuw installeren (niet vergeten je bookmarks te exporteren voor je het de-installeert).
__________________
Please Google your question before asking.
  #7  
Oud 13 oktober 2009, 06:51
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Als het in InternetExplorer geen problemen geeft, maar in FireFox wel, dan denk ik ook niet dat er een DNS probleem is, beide browsers zullen gebruik maken van dezelfde dns, dus zouden de symptomen zich ook in beide browsers moeten voordoen.
__________________

  #8  
Oud 13 oktober 2009, 08:54
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2004
Locatie: (2134ET)Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Berichten: 1.208
Standaard

leeg je cache of probeer hem op 0 te zetten. Dus dat hij geen cache gebruikt.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #9  
Oud 20 oktober 2009, 20:32
Henry Leenheers's schermafbeelding
Henry Leenheers Henry Leenheers is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch / @home
Ziggo Internet: Alles in één Plus: Sitecom
DTV: Samsung LED : Humax : B&W Home Cinema; Mede8er 500X mediaspeler.
Berichten: 160
Standaard Firefox 3.5.X

De nieuwe versie van firefox kan niet goed overweg met (oudere) netgear-routers. Dit probleem is in diverse topics op het internet besproken. Er zijn 2 mogelijkheden:

1. teruggaan naar firefox 3.0.X en het werkt weer perfekt.
2. een andere router kopen.

Zelf had ik dezelfde problemen met Firefox 3.5
Vandaag mijn netgear-router vervangen door een sitecom en het probleem is verleden tijd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl