Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2009, 15:56
isolabella's schermafbeelding
isolabella isolabella is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 11 september 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Standaard Wel LAN verbinding en toch geen internet

Hoi!

Ik heb al meer van deze berichten gezien, maar mijn verhaal is toch weer net anders dus ik post hem toch. Ik en mijn huisgenootje hebben samen internet via een router van Ziggo (ik weet uit mijn hoofd even niet welke), en nu is mijn internet er een paar weken geleden ineens mee opgehouden.

Ik dacht (na resetten) dat het aan de netwerkkabel lag, maar na vervanging nog steeds niks, toen dacht ik computer want is erg oud, maar na aanschaf van nieuwe laptop (mooi excuus vond ik) nog steeds geen internet. Ook niet bij rechtstreeks inpluggen in aansluiting, reset, andere netwerkkabel etc.

Mijn huisgenootje heeft geen enkel probleem en mijn laptop doet het op mijn werk wel. Ik weet het niet meer, iemand anders wel??

Alle suggesties welkom!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl