Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2009, 13:45
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 februari 2008
Locatie: Delft (Ziggo-West/Casema=oud Ziggo gebied)
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Berichten: 969
Standaard Geen DVB ondertiteling TCM

Op TCM is geen DVB ondertiteling meer aanwezig. Alleen nog de teletekst ondertiteling.
  #2  
Oud 11 september 2009, 14:46
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick70 Bekijk bericht
Op TCM is geen DVB ondertiteling meer aanwezig. Alleen nog de teletekst ondertiteling.
Laat ik dan maar wel even antwoorden, met nou en schiet de vragers niets mee op !

Hier in het oude @home gebied is er nog wel de mogelijkheid om te schakelen tussen de txt en dvb subs, alleen worden er momenteel geen enkele nederlandse sub doorgegeven. Helaas ondertiteld TCM nog steeds niet alle films in het nederlands. Geen idee waarom niet, maar komt dus bij meerdere films voor. De volgende film zal zeer waarschijnlijk weer subs hebben.
  #3  
Oud 11 september 2009, 15:42
ceygen's schermafbeelding
ceygen ceygen is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 juli 2009
Locatie: leiden
DTV: cisco
Berichten: 15
Angry

hoi hier in leiden ook tcm geen ondertitels, al een week lang niet
  #4  
Oud 11 september 2009, 16:02
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceygen Bekijk bericht
hoi hier in leiden ook tcm geen ondertitels, al een week lang niet
Hier nu een film op TCM met txt en dvb subs. Ze zijn er dus wel.
  #5  
Oud 11 september 2009, 16:51
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceygen Bekijk bericht
hoi hier in leiden ook tcm geen ondertitels, al een week lang niet
Inderdaad, bij Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel is de Nederlandstalige DVB ondertitelingsstream van TCM verdwenen. Waarom hebben ze bij Ziggo/Casema eigenlijk nog een Network Operations Center (NOC) want ze merken daar toch geen storingen en/of signaal veranderingen op.
  #6  
Oud 11 september 2009, 23:02
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Hengelo@Home (NID 9001)
Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Berichten: 7.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Inderdaad, bij Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel is de Nederlandstalige DVB ondertitelingsstream van TCM verdwenen. Waarom hebben ze bij Ziggo/Casema eigenlijk nog een Network Operations Center (NOC) want ze merken daar toch geen storingen en/of signaal veranderingen op.
We kunnen er bijna een poll voor starten:
- NOC west moet blijven.
- NOC west mag weg want NOC oost (Zwolle?) neemt het wel over van NOC west want ze doen daar toch niets... Althans, monitoring is niet hun primaire functie.

Enige nuance is welkom maar dat weet ik ook wel...

Gert.
__________________
2 x et10k (CCCS, PLi4) met een Synology ds211+ (2 x 3TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB TechniSat.
  #7  
Oud 13 september 2009, 20:39
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 februari 2008
Locatie: Delft (Ziggo-West/Casema=oud Ziggo gebied)
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Berichten: 969
Standaard

Misschien dat Anoniem het ontbreken van de DVB ondertiteling bij TCM kan doorgeven aan het NOC?

Laatst gewijzigd door rick70; 13 september 2009 om 20:45
  #8  
Oud 13 september 2009, 23:04
Vrijevogels's schermafbeelding
Vrijevogels Vrijevogels is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Locatie: Franeker Ziggo
Ziggo Internet: Connect Max, Play Max, volop bellen, Ubee modem
DTV: Horizon
Berichten: 1.021
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rick70 Bekijk bericht
Misschien dat Anoniem het ontbreken van de DVB ondertiteling bij TCM kan doorgeven aan het NOC?
Hopelijk wordt 't probleem nu eens spoedig opgelost. In het oude @home gedeelte nog steeds subs aanwezig op TCM. Ziggo kan het probleem dus eventueel niet naat TCM toe schuiven.
  #9  
Oud 15 september 2009, 19:55
rick70's schermafbeelding
rick70 rick70 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 februari 2008
Locatie: Delft (Ziggo-West/Casema=oud Ziggo gebied)
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis/Ubee EVW3200
DTV: SamsungUE46F8000SL/Interactieve SMiT CI+ module v1.3/SMiT CI+module/Humax IRHD-5100c/Humax IRHD-5000
Berichten: 969
Standaard

De DVB ondertiteling is weer aanwezig bij TCM.
  #10  
Oud 15 september 2009, 20:25
ceygen's schermafbeelding
ceygen ceygen is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 juli 2009
Locatie: leiden
DTV: cisco
Berichten: 15
Standaard

gelukkig maar weer
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl