Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 oktober 2009, 12:34   #21
G.bruiker
Senior Member

G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
En nog steeds geen DVB ondertitelingsstream te bekennen bij TCM. Zou Ziggo/Casema dit deze week nog oplossen?
Denk dat ze nog niemand gevonden hebben,het lijkt qua vragen beantwoorden dat het webcare team maar een of twee keer per week ff leest,ik heb de helpdesk gebeld maar dat was zonde van mijn geld, DVB ondertitels ? huh ? daarna wij geven de ondertitels weer zoals ze zijn,dus als ze er nu niet zijn,stuurt de zender ze niet mee...
Oud 1 oktober 2009, 12:43   #22
ArChie
Senior Member

ArChie's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Denk dat ze nog niemand gevonden hebben,het lijkt qua vragen beantwoorden dat het webcare team maar een of twee keer per week ff leest,ik heb de helpdesk gebeld maar dat was zonde van mijn geld, DVB ondertitels ? huh ? daarna wij geven de ondertitels weer zoals ze zijn,dus als ze er nu niet zijn,stuurt de zender ze niet mee...
Het bekende probleem bij dit soort fouten van Ziggo. Ga maar eens aan de helpdesk uitleggen dat er componenten ontbreken van een kanaal in een deel van het Ziggo gebied. Je mag al blij zijn dat ze weten dat kanaal uberhaupt in het kanalen pakket zit en weten wat het verschil is tussen DVB ondertiteling en teletext ondertiteling.
ArChie is offline  
Oud 1 oktober 2009, 15:28   #23
TVdigitaal
Senior Member

TVdigitaal's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
En nog steeds geen DVB ondertitelingsstream te bekennen bij TCM. Zou Ziggo/Casema dit deze week nog oplossen?
Volgens mij is het probleem van ontbreken van de DVB subs opgelost ergens rond de middag. Let wel op, niet elke uitzending op TCM heeft ondertiteling.
TVdigitaal is offline  
Oud 1 oktober 2009, 15:48   #24
ceygen
Junior Member

ceygen's schermafbeelding
Standaard

heb weer ondertiteling hoera:appl ause:
ceygen is offline  
Oud 1 oktober 2009, 15:56   #25
ArChie
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVdigitaal Bekijk bericht
Volgens mij is het probleem van ontbreken van de DVB subs opgelost ergens rond de middag. Let wel op, niet elke uitzending op TCM heeft ondertiteling.
De DVB ondertitelingsstream inclusief de verwijzing naar die stream in de Program Map Table (PMT) van TCM is weer terug. Waarvoor dank. Zonder een dergelijke DVB ondertitelingsstream is er natuurlijk sowieso geen DVB ondertiteling mogelijkheid beschikbaar ongeacht of de uitzending nu wel of niet ondertiteld is.
ArChie is offline  
Oud 1 oktober 2009, 16:05   #26
TVdigitaal
Senior Member

TVdigitaal's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
De DVB ondertitelingsstream inclusief de verwijzing naar die stream in de Program Map Table (PMT) van TCM is weer terug. Waarvoor dank. Zonder een dergelijke DVB ondertitelingsstream is er natuurlijk sowieso geen DVB ondertiteling mogelijkheid beschikbaar ongeacht of de uitzending nu wel of niet ondertiteld is.
correct, maar niet elke klant kan de PMT uitlezen vandaar even de toevoeging. Excuus dat het een tijd is weg geweest.
TVdigitaal is offline  
Oud 11 oktober 2009, 18:46   #28
G.bruiker
Senior Member

G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Gisteravond en vannacht weer de hele tijd geen ondertiteling aanwezig,heb nu nog niet gekeken maar ben bang dat het weer hetzelfde probleem is.
Oud 11 oktober 2009, 19:12   #29
ArChie
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Gisteravond en vannacht weer de hele tijd geen ondertiteling aanwezig,heb nu nog niet gekeken maar ben bang dat het weer hetzelfde probleem is.
Op dit moment is de Nederlandse DVB ondertiteling stream gewoon aanwezig. Mogelijk dat de programma's niet ondertiteld zijn, maar dat kan ik niet controleren omdat TCM niet in mijn pakket zit.
ArChie is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten