Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 september 2009, 13:14
Renato_55's schermafbeelding
Renato_55 Renato_55 is offline
Junior Member

Question Samsung LE 40B750 met CI+?

Ik ben van plan de 40B750 aan te schaffen. Ziggo heeft dit toestel inmiddels gecertificeerd echter voor de PXXN versies. Zijn deze toestellen inmiddels in de handel en zo ja bij wie?
Oud 11 september 2009, 14:57
Leon73's schermafbeelding
Leon73 Leon73 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Nog Analoog
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renato_55 Bekijk bericht
Ik ben van plan de 40B750 aan te schaffen. Ziggo heeft dit toestel inmiddels gecertificeerd echter voor de PXXN versies. Zijn deze toestellen inmiddels in de handel en zo ja bij wie?
In de winkels wordt hier (nog) geen onderscheid in gemaakt. Je moet dus op de doos kijken of het echt een PXXN is, en geen oude WXXN.
Oud 14 september 2009, 09:40
puffin's schermafbeelding
puffin puffin is offline
Junior Member

Standaard

Ik heb deze tv van het weekend gekocht. De Mediamarkt en Saturn verkopen het juiste type (wel effe checken als je de doos in handen krijgt).

Prijzen lopen tussen de filialen enorm uiteen. In Rotterdam kost ie 999, in Utrecht 1099 en in Tilburg 1249 dus effe rondbellen kan helpen als je net als ik centraal tussen diverse vestigingen in woont.
Oud 16 september 2009, 23:24
franklm's schermafbeelding
franklm franklm is offline
Junior Member

DTV: Samsung + Panasonic
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leon73 Bekijk bericht
In de winkels wordt hier (nog) geen onderscheid in gemaakt. Je moet dus op de doos kijken of het echt een PXXN is, en geen oude WXXN.
In de winkels wordt geen onderscheid gemaakt, omdat Samsung in de verkoopspecificaties ook geen onderscheid maakt. Winkels bestellen gewoon een LE40B650, geen LE40B650T2P of W. Dat onderscheid is er op de site van Samsung niet bij products, dus ook in bestellingen bij de Samsung groothandels niet.
Oud 18 september 2009, 22:55
Schizo007nl's schermafbeelding
Schizo007nl Schizo007nl is offline
Senior Member

Ziggo Internet: -
DTV: Humax IR-Fox C, Humax IRHD 5000c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puffin Bekijk bericht
Ik heb deze tv van het weekend gekocht. De Mediamarkt en Saturn verkopen het juiste type (wel effe checken als je de doos in handen krijgt).

Prijzen lopen tussen de filialen enorm uiteen. In Rotterdam kost ie 999, in Utrecht 1099 en in Tilburg 1249 dus effe rondbellen kan helpen als je net als ik centraal tussen diverse vestigingen in woont.

Deze winkels hanteren in dat geval vaak de gevraagde prijs door de consument!

Dan gaat het van: Ja ik heb intresse in de 40B750, maar die heb ik bij MM Breda gezien voor 1149, en dan staat ie in Tilburg voor 1249, dan passen we daar de prijs op aan! Dit is dus echter alleen als de consument hier zelf mee komt.

Bovendien werken de Saturn en MediaMarkt vestigingen met concurrentie regio's en kan de prijs en het assortiment dus per vestiging verschillen!

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten