Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 oktober 2009, 17:59
wr01's schermafbeelding
wr01 wr01 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 extra
DTV: cisco
Standaard Disney Channel vanaf 1 november ook bij Telenet

Vanaf 1 november krijgen Telenet Digital TV klanten opnieuw een zender bij in het basispakket met The Disney Channel.
The Disney Channel zal populaire Disney programma’s uitzenden, gecombineerd met populaire Disney-films en kleuterprogramma's.

Telenet brengt de Vlaamse versie van The Disney Channel maar deze zal ongetwijfeld sterk (of geheel) lijken op de al in Nederland beschikbare versie van Disney Channel. UPC geeft namelijk al sinds begin oktober deze zender door op al haar Nederlandse kabelnetten en doet dat analoog en digitaal.

Ook Belgacom TV zal via haar IPTV netwerk de zender gaan doorgeven. Wel zal hier vrijwel zeker uitsluitend digitaal worden gestart met doorgifte maar wel in het basisaanbod. De programmering kent bekende series zoals Hannah Montanah, maar ook in de ochtenduren series voor kleine kinderen met Playhouse Disney.

Voor satellietkijkers zit een doorgifte van Disney Channel (vanwege excusiviteit) er voorlopig zeker nog niet in. Wel hebben TéléSAT kijkers toegang tot de (tevens voor Wallonië beschikbare) grotendeels Franstalige versie van Disney Channel France.

Sleutelwoorden: Disney Channel, Telenet, UPC, Vlaanderen, Belgacom TV, TéléSAT

bron : http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2483
Oud 22 oktober 2009, 18:42
Wesmsn's schermafbeelding
Wesmsn Wesmsn is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: | Horizon Mediabox | Humax IHDR-5200C | TV Royaal | Ziggo Sport Totaal | Film 1 |
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wr01 Bekijk bericht
Vanaf 1 november krijgen Telenet Digital TV klanten opnieuw een zender bij in het basispakket met The Disney Channel.
The Disney Channel zal populaire Disney programma’s uitzenden, gecombineerd met populaire Disney-films en kleuterprogramma's.

Telenet brengt de Vlaamse versie van The Disney Channel maar deze zal ongetwijfeld sterk (of geheel) lijken op de al in Nederland beschikbare versie van Disney Channel. UPC geeft namelijk al sinds begin oktober deze zender door op al haar Nederlandse kabelnetten en doet dat analoog en digitaal.

Ook Belgacom TV zal via haar IPTV netwerk de zender gaan doorgeven. Wel zal hier vrijwel zeker uitsluitend digitaal worden gestart met doorgifte maar wel in het basisaanbod. De programmering kent bekende series zoals Hannah Montanah, maar ook in de ochtenduren series voor kleine kinderen met Playhouse Disney.

Voor satellietkijkers zit een doorgifte van Disney Channel (vanwege excusiviteit) er voorlopig zeker nog niet in. Wel hebben TéléSAT kijkers toegang tot de (tevens voor Wallonië beschikbare) grotendeels Franstalige versie van Disney Channel France.

Als ze in belgié komen dan zal ziggo zeker
Zijn gevraagd voor deze zender,
Oud 22 oktober 2009, 19:00
stitch_duck's schermafbeelding
stitch_duck stitch_duck is offline
Senior Member

Ziggo Internet: TV + Internet Z2 & Arris TM702 modem
DTV: Humax 5200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Humax IR-FOX Z & Neotion Ci+ Ziggo Movies and Series
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wr01 Bekijk bericht

Dat heb ik meer dan een week geleden (13 oktober 2009, 22:33) al gepost.
Oud 5 november 2009, 08:03
NetZo's schermafbeelding
NetZo NetZo is offline
Junior Member

Standaard

Disney Channel heeft gisteren bekend gemaakt dat zangeres en presentatrice Sita het gezicht wordt in Nederland. Zo zal zij onder andere de presentatie op zich nemen van het concert Disney Channel Live en daarnaast presenteert ze Disney Channel Exclusive. Hierin zal ze op diverse locaties backstage verslag doen. De eerste Disney Channel Exclusive wordt uitgezonden op 21 november van 19.50-20.15 uur waarin ze achter de schermen is bij het concert van de Jonas Brothers.
Oud 5 november 2009, 08:44
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus/Modem: ubee /Router: sitecom WL 306 (gigabit)
DTV: Cisco 8455DVB ITV
Standaard

Leuk alleen kunnen wij tot nu toe er niets van zien?
Vraag me af of dit niet een hint is voor ziggo? Ik vraag me zo en zo af waarom ziggo niet reageert? Ik neem aan dat ze dit forum ook lezen?
Oud 5 november 2009, 18:03
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Leuk alleen kunnen wij tot nu toe er niets van zien?
Vraag me af of dit niet een hint is voor ziggo? Ik vraag me zo en zo af waarom ziggo niet reageert? Ik neem aan dat ze dit forum ook lezen?
Ja, maar als ze de leesbril niet op hebben

Sorry dat ik het zeg maar wanneer er Ruimte is voor die linkse troep als Zizone met die filmpjes van klassen met louter kinderen van marokkaanse, turkse en chinese afkomst, waarom is er dan geen ruimte voor Disney Channel en het nieuwe kanaal van Bassie ???
Oud 5 november 2009, 18:24
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Sorry dat ik het zeg maar wanneer er Ruimte is voor die linkse troep als Zizone met die filmpjes van klassen met louter kinderen van marokkaanse, turkse en chinese afkomst, waarom is er dan geen ruimte voor Disney Channel en het nieuwe kanaal van Bassie ???
Lekkere mening en relativering heb jij.
Oud 5 november 2009, 19:03
Wesmsn's schermafbeelding
Wesmsn Wesmsn is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: | Horizon Mediabox | Humax IHDR-5200C | TV Royaal | Ziggo Sport Totaal | Film 1 |
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Ja, maar als ze de leesbril niet op hebben

Helemaal mee eens zigmund..
We zullen nog wel een paar maandjes moeten zeuren
Voor dat we kunnen kijken naar deze zenders,,
Oud 9 november 2009, 01:29
prodix's schermafbeelding
prodix prodix is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1 Extra + TV Extra / Ubee (wachtend op alternatief)
DTV: EU40B6000 met Neotion / EU37Fxxx met Smit / Humax 5300C / Anysee / iR-FOX
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Lekkere mening en relativering heb jij.
Er zijn een heleboel met deze of soortgelijke mening. (zgn gelijk gestemden)

Ik vind ook dat het zijn recht is om dit te kunnen zeggen, das nou vrijheid van meningsuiting.
Zolang er niet gescholden word of alles over een kam gaat of radicale uitingen worden gedaan.

Dus als men liever zo'n .... zender ziet gaan dan komen, kan.
Persoonlijk vind ik dat er wel erg veel turkse zenders zijn dat had ook wel met de helft afgekunt.
Dan was er weer ruimte voor wat anders.
Als het maar een toevoeging is (al dan niet met inhoud) voor een doelgroep.
Zoals hier ook te vinden is in dit draadje.
Oud 9 november 2009, 02:35
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prodix Bekijk bericht
Er zijn een heleboel met deze of soortgelijke mening. (zgn gelijk gestemden)
Het ging mij meer om de opmerking over de klaslokalen.
Daar kunnen die kinderen namelijk helemaal niks aan doen.
Het is puur een gevolg van een multiculturele samenleving en staat helemaal los van wat er aan televisieaanbod wordt doorgegeven.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten