Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders

Mededelingen

Digitale TV - Zenders Alles over het zenderaanbod van Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 september 2009, 03:32   #31
kayla36
Junior Member

kayla36's schermafbeelding
Standaard

alleen bij upc

ziggo loopt weer achter de feiten aan zoals gewoonlijk laten ze van mij part de kabelbusiness maar open gooien ben ik bij ziggo verdwenen.

heb ziggo gebeld of ze iets wisten van disneychannel kreeg ik een vrouw aan de lijn kreeg ik een hele goeie merkwaardig opmerking:

wat is disneychannel dan heb ik nog nooit van gehoord en later keek ze in haar systeem voor mij toen ik het had uitgelegd - kreeg ik later het antwoord het staat niet in ons systeem of deze kanaal wordt opgenomen in het zender aanbod.

hoe dom kan je nou zijn met zo'n opmerking disneychannel wordt toch in meer dan 160 landen uitgezonden waar zit ziggo eigenlijk met hun hoofd
kayla36 is offline  
Oud 26 september 2009, 08:34   #32
Sjaool
Senior Member

Sjaool's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kayla36 Bekijk bericht
hoe dom kan je nou zijn met zo'n opmerking disneychannel wordt toch in meer dan 160 landen uitgezonden waar zit ziggo eigenlijk met hun hoofd
Weer zo'n lekkere kort door de bocht opmerking.

Heeft niks met dom zijn te maken maar alles met betrokkenheid tot je werk.
Als je als helpdeskmedewerker werkt mag je er van uit gaan dat er een vorm van algemene kennis is tot kabelaangelegenheden.
Deze medewerker had dus gewoon even het nieuws kunnen volgen en had dan gewoon geweten dat Disneychannel alleen bij UPC op de kabel komt.
Vervolgens had ze op het werk nog het een en ander kunnen vragen of Ziggo misschien met Disneychannel komt.

Om vervolgens dan maar de hele helpdesk over een kam te scheren is dan wel weer lekker negatief. Heerlijk weer even schoppen.

Je kan er van uit gaan dat Ziggo heus wel in gesprek is met Disneychannel.
De belangen bij UPC liggen waarschijnlijk net iets anders dan bij Ziggo qua kosten e.d.

Totdat Ziggo Disneychannel door gaat geven moeten we het maar doen met Jetix.
Sjaool is offline  
Oud 26 september 2009, 09:41   #33
haagsegoof
Senior Member

haagsegoof's schermafbeelding
Standaard

ze moet eens goed bekijken waar vraag naar is het lijkt me niet dat mensen zitten te wachten op family 7 dus maak daar de disneychannel.

Overigens is ziggo nooit snel geweest en wie weet komen ze een dag van te voren met een bericht dat ze disneychannel gaan doorgeven?
haagsegoof is offline  
Oud 26 september 2009, 09:50   #34
Wesmsn
Senior Member

Wesmsn's schermafbeelding
Standaard

Ik snap het ook niet waarom gaat disney voor die kleine
Kijkers van upc uitzenden??

Moeten we nou disney op de schuld geven
Of ziggo??
Wesmsn is offline  
Oud 26 september 2009, 10:02   #35
Sjaool
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesmsn Bekijk bericht
Moeten we nou disney op de schuld geven
Of ziggo??
Zullen we Disney en Ziggo maar de schuld geven.
Als zij er om de onderhandelingstafel niet uit kunnen komen.
Disney zal wel een X bedrag willen hebben en Ziggo wil maar een Y bedrag betalen per abonnee.
Tenminste zo zal het wel liggen denk ik zo.
Sjaool is offline  
Oud 26 september 2009, 10:07   #36
gkvk
Senior Member

gkvk's schermafbeelding
Standaard

Zoals ik het allemaal heb kunnen volgen heeft UPC het tijdelijke alleen recht op het uitzenden van Disney channel in Nederland .
Reden zal ongetwijfeld zijn dat ze er even flink mee kunnen adverteren en hoe meer er over gesproken word des te meer reclame voor UPC.
Daar betalen ze waarschijnlijk voor op de een of andere manier
Ziggo de schuld geven heeft dus echt weinig zin.
Andersom heeft Ziggo ook diverse kanalen in het pakket waar de abonnees van UPC ook niet naar kunnen kijken zoals Comedy central family en misdaadnet
Voor mij persoonlijk hoeft het niet want Disney channel voegt weinig voor mij toe maar voor al die anderen zal dit kanaal na afloop van de UPC exclusiviteit heus wel bij Ziggo en de rest van de kabelaars komen.
gkvk is offline  
Oud 26 september 2009, 11:03   #37
Wonderdog
Junior Member

Wonderdog's schermafbeelding
Standaard Disney Channel komt naar nederland.

Naar ik heb begrepen is Ziggo momenteel al in onderhandeling met Disney Channel over doorgifte op korte termijn in het digitale pakket kids.
Jetix zal aan het eind van het jaar overdag van 6 uur´s morgens tot 6 uur ´s avonds op het analoge en digitale kanaal worden overgenomen door Disney Channel.
Medio oktober zal Disney Channel waarschijnlijk ook bij Ziggo 24 uur per dag in het digitale pakket Kids te ontvangen zijn.
Wonderdog is offline  
Oud 26 september 2009, 11:16   #38
Sjaool
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wonderdog Bekijk bericht
Medio oktober zal Disney Channel waarschijnlijk ook bij Ziggo 24 uur per dag in het digitale pakket Kids te ontvangen zijn.
Bron?
Sjaool is offline  
Oud 26 september 2009, 14:03   #39
Wesmsn
Senior Member

Wesmsn's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Bron?
Idd graag wil ik die ook wel even zien..
Wesmsn is offline  
Oud 26 september 2009, 21:53   #40
stitch_duck
Senior Member

stitch_duck's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesmsn Bekijk bericht
Idd graag wil ik die ook wel even zien..
Laat ons niet langer in spanning wachten, kom op met die bron.
stitch_duck is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Zenders

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten