Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 september 2009, 12:24
peterjd's schermafbeelding
peterjd peterjd is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: den helder/multikabel
Berichten: 4
Question 2e smartcard E19-4 Preview periode verlopen

Ik heb al een tijdje naast mijn basis pakket het HD pakket.
Beneden kijk ik via een Humax HD 5000c decoder en boven via een Humax ir-fox c. Twee weken geleden heb ik twee extra pakketten besteld Film1 en Sport1. Vanwege een foutje bij Ziggo ging het aanmelden niet meteen goed, maar na een mailtje was dit hersteld. Een paar dagen later kreeg ik een brief in huis met het nieuwe overzicht van mijn afgenomen diensten. Dat klopte allemaal. Ik hoef maar 1 keer te betalen voor de pakketten terwijl ik via beide smartcards zou moeten kunnen kijken.

Op Mijn Ziggo staan mijn beide smartcards als geactiveerd geregistreerd.
Echter op mijn 1e smartcard kan ik al mijn pakketten bekijken (HD , Film1 en Sport1), maar op mijn 2e smartcard kan ik alleen het basis pakket en het HD pakket bekijken.
Volgens Ziggo helpdesk zou het gewoon moeten werken, en moet ik telefonisch contact opnemen. Dat lukt natuurlijk niet omdat het te druk is.
Ik heb al meerdere malen een mailtje gestuurd, nu krijg ik niet eens meer antwoord op mijn mails.
Mijn 1e smartcard is van Multikabel en werkt prima.
Mijn 2e smartcard is van Ziggo en daar heb ik geen Film1 en Sport1.

Ik ben hier nu reeds een week mee bezig.
Kan ik proberen om zelf online de 2e smartcard te re-activeren?
Wat kan ik verder nog proberen?
  #2  
Oud 10 september 2009, 15:59
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Download even de thuishelp via Ziggo.nl. En zoek via deze weg contact met Ziggo.
Scheelt je de 0900 kosten en deze HelpDeskers nemen alle tijd voor je.
Had zelf ook dat Sport 1 niet op mijn andere kaartjes actief kwam. Na contact via thuishelp was het binnen 5 minuten opgelost en geactiveerd.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #3  
Oud 10 september 2009, 16:27
peterjd's schermafbeelding
peterjd peterjd is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: den helder/multikabel
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb thuishelp geinstalleerd, maar omdat ik in het multikabel gebied zit wordt de chat sessie (nog) niet ondersteund. Daar kom ik dus helaar niet verder mee.
  #4  
Oud 10 september 2009, 17:26
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterjd Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb thuishelp geinstalleerd, maar omdat ik in het multikabel gebied zit wordt de chat sessie (nog) niet ondersteund. Daar kom ik dus helaar niet verder mee.
Excuses. Ik wist niet dat thuishelp in het Multikabel gebied nog niet werkte.

Dan zit er helaas niets anders op dan toch even te bellen of het contactformulier te gebruiken.

Stel je vraag eens via deze link:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
__________________
Power is nothing without control !!!
  #5  
Oud 10 september 2009, 18:08
peterjd's schermafbeelding
peterjd peterjd is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: den helder/multikabel
Berichten: 4
Standaard

Oke, heb m'n verhaal daar gedaan.
Ik hoop dat dit een ander team is dan : https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

want daar krijg geen gehoor meer.

Je hoort nog van me.
  #6  
Oud 10 september 2009, 18:14
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Locatie: Waalwijk - voorheen @home
Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Berichten: 3.670
Standaard

Het Ziggo webteam is een ander team. Zij zijn ook actief op dit forum.
Het aangegeven formulier komt direct hij hun uit. Krijg je ook hier geen reactie op dan zou je als laatste optie nog het Ziggo-webteam kunnen benaderen. Zie de ledenlijst. Je zou hun dan een PB kunnen sturen.
__________________
Power is nothing without control !!!
  #7  
Oud 14 september 2009, 16:57
peterjd's schermafbeelding
peterjd peterjd is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: den helder/multikabel
Berichten: 4
Standaard

Vandaag werd ik uiteindelijk gebeld door Ziggo en was alles binnen een paar minuten opgelost.
Waarschijnlijk is het dus echt druk bij Ziggo klantenservice.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl