Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Eigen Netwerk

Mededelingen

Internet - Eigen Netwerk Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 september 2009, 08:00   #1
olemla
Junior Member
 
olemla's schermafbeelding
Standaard Installatie Alles-in-1 Internet

Mijn vader heeft het alles-in-1 pakket ontvangen en laten installeren. Alleen het aanmelden via de activatiecode moest ie zelf nog doen, maar dat moest heel eenvoudig zijn via de setup-wizzard. De eerste stappen via het Belkin schijfje gaan dan ook goed, alleen op een bepaald moment moet je een provider kiezen. In het lijstje staat echter geen Ziggo! Wel Home maar als je die kiest krijg je nergens een scherm waar je de activatiecode en het wachtwoord kunt invoeren en dus werkt het vervolgens niet. Heeft iemand enig idee hoe hij dit kan oplossen?
olemla is offline  
Oud 10 september 2009, 18:24   #2
Rob34
Guest
 
Rob34's schermafbeelding
 
Berichten: n/a
Info
Standaard

http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME...0903101443.pdf

Hopelijk heb je hier wat aan.
 
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Eigen Netwerk




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl