Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 september 2009, 17:49
Dragoness's schermafbeelding
Dragoness Dragoness is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: Groningen
DTV: Humax
Berichten: 2
Standaard Hele dag al geen signaal :cry:

Ik heb sinds vanochtend al geen signaal meer (E52-32 Geen signaal). Alle kabels geprobeerd, netwerkcode gecontroleerd, Humax uit en aan, niks. Wel 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur. Ziggo gebeld, 10 minuten wachttijd en vervolgens een dame die me vertelt dat er werkzaamheden zijn. Ja, dat stond ook in de brief die ik vorige week kreeg: er kan op enig moment geen signaal zijn. Om zes uur moest het signaal terug zijn. Het is nu 17:49, ben benieuwd...
  #2  
Oud 9 september 2009, 19:29
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Ehh als je een brief krijgt dat er die dag werkzaamheden zijn,dan vind je het raar dat je de hele dag geen signaal hebt en ga je zelfs bellen voor de verstreken tijd en een klacht posten ?
Of begrijp ik je nou verkeerd ?
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 9 september 2009, 19:47
Dragoness's schermafbeelding
Dragoness Dragoness is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: Groningen
DTV: Humax
Berichten: 2
Standaard

Nee hoor, de werkzaamheden zouden om 6 uur in de ochtend al klaar zijn, stond in de brief. En dat er op 'enig moment ' geen signaal is. 10 uur lang geen signaal noem ik geen 'enig moment'... Dus nee, ik ben niet direct gaan zeuren hoor, ik heb gewacht van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiddag... En als er 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur staan word ik er ook niet geruster op. Eén auto, ja. Maar drie?
Maar het goede nieuws is dat het signaal nu terug is
  #4  
Oud 9 september 2009, 19:54
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragoness Bekijk bericht
Nee hoor, de werkzaamheden zouden om 6 uur in de ochtend al klaar zijn, stond in de brief. En dat er op 'enig moment ' geen signaal is. 10 uur lang geen signaal noem ik geen 'enig moment'... Dus nee, ik ben niet direct gaan zeuren hoor, ik heb gewacht van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiddag... En als er 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur staan word ik er ook niet geruster op. Eén auto, ja. Maar drie?
Maar het goede nieuws is dat het signaal nu terug is
Misschien is er tijdens die werkzaamheden iets heel erg mis gegaan maar ik had je verhaal dus verkeerd opgevat.
Excuus.
Het lijkt me niet dat ze zomaar voor niets 3 auto's sturen,en niet elke monteur kan denk ik ingewikkelde signaal metingen doen of heeft die spullen bij zich.
Misschien heb je juist nu WEL signaal dankzij die 3 auto's
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl