Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 9 september 2009, 16:49   #1
Dragoness
Junior Member

Dragoness's schermafbeelding
Standaard Hele dag al geen signaal :cry:

Ik heb sinds vanochtend al geen signaal meer (E52-32 Geen signaal). Alle kabels geprobeerd, netwerkcode gecontroleerd, Humax uit en aan, niks. Wel 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur. Ziggo gebeld, 10 minuten wachttijd en vervolgens een dame die me vertelt dat er werkzaamheden zijn. Ja, dat stond ook in de brief die ik vorige week kreeg: er kan op enig moment geen signaal zijn. Om zes uur moest het signaal terug zijn. Het is nu 17:49, ben benieuwd...
Dragoness is offline  
Oud 9 september 2009, 18:29   #2
G.bruiker
Senior Member

G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Ehh als je een brief krijgt dat er die dag werkzaamheden zijn,dan vind je het raar dat je de hele dag geen signaal hebt en ga je zelfs bellen voor de verstreken tijd en een klacht posten ?
Of begrijp ik je nou verkeerd ?
Oud 9 september 2009, 18:47   #3
Dragoness
Junior Member

Dragoness's schermafbeelding
Standaard

Nee hoor, de werkzaamheden zouden om 6 uur in de ochtend al klaar zijn, stond in de brief. En dat er op 'enig moment ' geen signaal is. 10 uur lang geen signaal noem ik geen 'enig moment'... Dus nee, ik ben niet direct gaan zeuren hoor, ik heb gewacht van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiddag... En als er 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur staan word ik er ook niet geruster op. Eén auto, ja. Maar drie?
Maar het goede nieuws is dat het signaal nu terug is
Dragoness is offline  
Oud 9 september 2009, 18:54   #4
G.bruiker
Senior Member

G.bruiker's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragoness Bekijk bericht
Nee hoor, de werkzaamheden zouden om 6 uur in de ochtend al klaar zijn, stond in de brief. En dat er op 'enig moment ' geen signaal is. 10 uur lang geen signaal noem ik geen 'enig moment'... Dus nee, ik ben niet direct gaan zeuren hoor, ik heb gewacht van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiddag... En als er 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur staan word ik er ook niet geruster op. Eén auto, ja. Maar drie?
Maar het goede nieuws is dat het signaal nu terug is
Misschien is er tijdens die werkzaamheden iets heel erg mis gegaan maar ik had je verhaal dus verkeerd opgevat.
Excuus.
Het lijkt me niet dat ze zomaar voor niets 3 auto's sturen,en niet elke monteur kan denk ik ingewikkelde signaal metingen doen of heeft die spullen bij zich.
Misschien heb je juist nu WEL signaal dankzij die 3 auto's

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten