Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 september 2009, 16:42
mvanderwoerd's schermafbeelding
mvanderwoerd mvanderwoerd is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Locatie: enschede
Ziggo Internet: digitale tv
DTV: humax
Berichten: 2
Standaard levertijd decoder en iTV

Goede middag,

Op 22 juli heb ik iTv besteld. Verwachte levertijd is 2 weken. Dit werd mij telefonisch medegedeeld en via de bevestigingsbrief. Leverdatum 28 op mijn ziggo. 30 juni nog niets ontvangen, dus ben ik weer gaan bellen. Weer werd mij de twee weken beloofd. Drie weken later ben ik teruggekomen van vakantie en nog steeds niets ontvangen. na navraag ligt dit aan het verwerkingssysteem (?) dat digitaal werkt. Het probleem is ondertussen bekend en er wordt aan gewerkt. Dan denk ik dus dat ik het pakket snel zou kunnen krijgen want het probleem is inmiddels boven water. Ziggo hoeft alleen maar het pakket op de post te doen en iedereen is blij.

Echter tot op heden geen decoder ontvangen, inmiddels is dat 7 weken levertijd. ben een beetje bang dat als ik weer contact opneem ik weer de bekende twee weken belofte ga krijgen.

Hoe lang duurt gemiddeld de levering? Iemand hier dezelfde ervaring mee?

groeten,

Matthijs van der Woerd
  #2  
Oud 11 september 2009, 22:14
pimmiepim's schermafbeelding
pimmiepim pimmiepim is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Locatie: Leiden / Casema
Ziggo Internet: ITV Totaal
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 16
Standaard bij mij heel snel

Bij mij was het ITV pakket al binnen 4 dagen binnen. 3 dagen voor de verwachte leverdatum zoals vermeld op Mijn Ziggo...

Pim
  #3  
Oud 14 september 2009, 13:34
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk
 
Geregistreerd: 16 september 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 247
Standaard

Stuur me een PB met je klantgegevens en ik zal voor je uitzoeken wat er aan de hand is
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl