Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 september 2009, 17:19
EliseF's schermafbeelding
EliseF EliseF is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1
Standaard

Hoi Sander,

Tja, bellen is wel makkelijker omdat ze meteen iets kunnen oplossen dat jij meteen kunt testen.
Als je gaat bellen moet je menukeuze "storing" (2) kiezen en daarna "internet"(2). Je krijgt dan een medewerker die direct een e-mail adres voor je kan aanmaken en activeren. Als hij dat gedaan heeft en hij krijgt de melding dat het werkt, kun je direct (als je hem nog aan de lijn hebt) via webmail inloggen.
Werkt dat niet kun je hem een ander e-mail adres aan laten maken want bij mij was het adres al vergeven en daarom lukte het (natuurlijk) niet

Bij elkaar hoeft het niet meer dan 10 minuten te duren maar dan werkt het tenminste.
Oud 19 september 2009, 13:47
S. Doeser's schermafbeelding
S. Doeser S. Doeser is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles ineen plus/Motorola
DTV: Samsung
Thumbs up Het is gelukt ik kan mailen.

Hoi Elise, het is al gelukt , dank zij een chatsessie met ene Geert Klungel , in tegenstelling tot zijn naam, heeft deze man in 2 tellen voor elkaar gekregen waar ik al 16 dagen mee bezig ben.
5 keer een contactformulier ingevuld en 2 keer chatten, heeft niets opgeleverd pas de derde keer kwam het goed.
Als je in 'Mijn Ziggo" kan komen moet je ook kunnen e-mailen word er gezegd maar helaas daar raak je een een cirkel omdat ik geen e-mail adres heb kan ik ook niets veranderen.
En bellen, ik weet ook wel dat dat de simpelste manier is, ik doe dat uit principe niet, ik vind dat als er iets geleverd word, wat dan ook, het moet werken en dan moet er niet naar een betaalnummer verwezen worden.
Het is tegenwoordig zo, lijkt mij, dat een klant overal een betaalnummer moet bellen om andermans fouten goed te maken.
En dan ga ik dwars liggen.
Maar eind goed al goed hoop ik.

Groetjes Sander
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Labels
aanmelden, activatie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten