Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 september 2009, 16:20
Diablo72's schermafbeelding
Diablo72 Diablo72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Locatie: Amerongen / Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Humax 5200C
Berichten: 14
Unhappy activatie internet / aanmelding ziggo

Onlangs Alles-in-1 aangeschaft en door monteur laten installeren. Alles werkt, echter nadat er verbinding was gemaakt met het internet is er geen emailadres aangemaakt...., maar browser gesloten. Hoe kan ik nu alsnog een hoofd email adres aanmaken
  #2  
Oud 11 september 2009, 22:17
couchpotato's schermafbeelding
couchpotato couchpotato is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Locatie: Leiden Casema
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 26
Standaard

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Hoewel mijn modem was geactiveerd via de helpdesk op afstand...

Iemand een idee?
  #3  
Oud 12 september 2009, 00:15
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NH (Multikabel gebied)
Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Berichten: 12.470
Standaard

Via de helpdesk kun je dit dan alsnog regelen
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
  #4  
Oud 12 september 2009, 19:37
Diablo72's schermafbeelding
Diablo72 Diablo72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Locatie: Amerongen / Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Humax 5200C
Berichten: 14
Standaard

Werd gisteren netjes gebeld door de helpdesk van Ziggo n.a.v. een mailtje dat ik verstuurd had. Er werd telefonisch een account aangemaakt.... Gelijk getest door op webmail in te loggen. "t Werkt prima. Goede service
  #5  
Oud 14 september 2009, 17:21
EliseF's schermafbeelding
EliseF EliseF is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: Emmeloord
Ziggo Internet: alles-in-1
Berichten: 8
Standaard

Dan heb jij meer geluk dan ik.
Vanaf 8 september ben ik al bezig een e-mail account te laten aanmaken maar het werkt nog niet. Het activeren schijnt maar niet te lukken ondanks alle hulp van de helpdesk.
__________________
Groetjes
Elise
  #6  
Oud 15 september 2009, 14:02
Diablo72's schermafbeelding
Diablo72 Diablo72 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Locatie: Amerongen / Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Humax 5200C
Berichten: 14
Standaard

Weet niet of dit er iets mee te maken heeft; maar aanmaken van het account werd pas in z'n geheel "afgerond" nadat ook mijn telefoonlijn werkte. (dit i.v.m. nummerbehoud)...
  #7  
Oud 15 september 2009, 17:39
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Berichten: 987
Standaard

Als het goed is vraagt een monteur altijd welk mailadres je wilt hebben. Althans die bij mij deed dat wel.
__________________
Abonnement: Connect Start & Play Max
Mobiel : KPN - Zorgeloos Premium
Zoetermeer Centrum © 2015
  #8  
Oud 15 september 2009, 22:28
EliseF's schermafbeelding
EliseF EliseF is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: Emmeloord
Ziggo Internet: alles-in-1
Berichten: 8
Standaard

Toch even positief blijven vandaag is de telefoon ook naar Ziggo overgegaan (zonder problemen) Nu alleen de e-mail nog.

De installatie hebben we zelf gedaan en ging op zich voorspoedig op het aanmelden na. Maar als ik de storingmeldingen voor ons gebied bekijk heeft Ziggo een probleem met accounts aanmaken en had ook een monteur dit niet kunnen oplossen. Dus ik moet nog even geduld hebben denk ik
Wel jammer om op zo'n manier bij een nieuwe provider te komen. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
__________________
Groetjes
Elise
  #9  
Oud 16 september 2009, 21:02
EliseF's schermafbeelding
EliseF EliseF is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: Emmeloord
Ziggo Internet: alles-in-1
Berichten: 8
Standaard

Het is gelukt. Achteraf bleek het e-mail adres al van iemand anders te zijn. In plaats van @ziggo.nl heb ik nu @home.nl en nu gaat het wel goed.
__________________
Groetjes
Elise
  #10  
Oud 17 september 2009, 10:19
S. Doeser's schermafbeelding
S. Doeser S. Doeser is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Emmeloord/Online
Ziggo Internet: Alles ineen plus/Motorola
DTV: Samsung
Berichten: 4
Angry Nieuwe klant maar geen e-mail.

Ik ben sinds 1 september bij Ziggo maar geen e-mail, via Ziggo, mogelijk. Diverse chat sessies gehad en via contact formulieren dit gemeld. 1 mailtje terug gehad van een d..s die schrijft dat dit niet de manier is om te communiceren. Ik moet bellen met een betaal nummer. Als de fout ligt bij het bedrijf en niet bij de klant dan ga ik niet betalen. Ook het proggie Thuishelp gaat in de fout, aan het eind?? komt de melding, bel de helpdesk. Word alles terug gekoppeld naar een betaal nummer bij Ziggo, daar lijkt het wel op. Ik kan wel in "mijn Ziggo" maar webmail of e-mail, ho maar. En bijna elke dag storing, ik word er een beetje simpel van. Wat een s..t provider!! Iemand zelfde ervaring?

Groeten, Sander.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Labels
aanmelden, activatie



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl