Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 september 2009, 15:45
sjors1's schermafbeelding
sjors1 sjors1 is offline
Junior Member

Standaard Installatie met bestaande versterker

Ik ben voornemens om ITV te gaan bestellen, maar zit na uitgebreide bestudering van de handleiding vooraf toch met een vraag.

Bij de oplevering van ons huis 6 jaar geleden hebben wij direct bij de hoofdaansluiting van de tv in de meterkast een 'professionele' versterker laten installeren. Deze zorgt ervoor dat het tv-signaal wordt gesplitst in een signaal naar de woonkamer en de drie slaapkamers.

Zoals ik het nu overzie begrijp ik niet hoe ik straks de versterker van ITV er tussen moet hangen. Zoals ik het nu zie komt deze in de plaats van mijn huidige versterker en ben ik daarmee bang voor kwaliteitsverlies naar de slaapkamers (alleen analoge tv en geen versterker).

Heeft hier iemand ervaring met het aansluiten met een reeds bestaande versterker ? (die wss geen retoursignalen kan versturen)
Oud 8 september 2009, 19:09
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

installeer de nieuwe versterker voor de huidige en sluit deze aan op de 0db poort.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Oud 11 september 2009, 17:56
Infje's schermafbeelding
Infje Infje is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Standaard

Het kan zijn dat je de huidige versterker kunt blijven gebruiken. Je zal dan uit moeten zoeken of de signaalversterker retourgeschikt is. Als dit het geval is zou het moeten werken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten