Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 september 2009, 11:40
vriesge's schermafbeelding
vriesge vriesge is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 augustus 2009
Locatie: Valkenburg ZH
Ziggo Internet: A-I-E Extra met Ubee EMV300
Berichten: 13
Standaard Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon!

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!
  #2  
Oud 8 september 2009, 11:57
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 mei 2009
Locatie: stramproy/@home
Ziggo Internet: alles in 1 extra
Berichten: 148
Standaard

Die Ubee's waren toch ook brak ?
  #3  
Oud 8 september 2009, 12:23
jaapie18's schermafbeelding
jaapie18 jaapie18 is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 september 2008
Locatie: Vriezenveen/@home
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
Die Ubee's waren toch ook brak ?
Volgens mij waren ze allebei brak.
  #4  
Oud 8 september 2009, 12:42
vriesge's schermafbeelding
vriesge vriesge is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 augustus 2009
Locatie: Valkenburg ZH
Ziggo Internet: A-I-E Extra met Ubee EMV300
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie18 Bekijk bericht
Volgens mij waren ze allebei brak.
Heb daar ook wel s wat over gelezen.., maar hier doet ie t als een zonnetje!
51,50 down - 5,1 Up
  #5  
Oud 8 september 2009, 12:51
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Locatie: Voorburg / Oud-Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Berichten: 288
Standaard

Wel weer een vaag verhaal hoor van een monteur. Je hoort zoveel, firmware-update dit, vervanging modem dat, 'deze week wordt het opgelost' en ga zo maar door. Maar formeel hoor je van Ziggo helemaal niets, je krijgt een helpdesker (met alle respect...) aan de telefoon, en die mag de smoesjes gaan ophangen aan de klanten. Kom op Ziggo, doe eens een uitspraak hierover, eerlijk en open!
  #6  
Oud 8 september 2009, 13:29
hmolen's schermafbeelding
hmolen hmolen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 oktober 2007
Locatie: Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-een-extra/Arris 120/10
DTV: CI+ 1.3
Berichten: 404
Standaard

Een van de redenen waarom ik niet nog overgestapt ben, heb het Arrris modem al een week of 6 in huis maar zonder juichende verhalen hier doe ik ff niks.
Op dit moment nog goede internet 20/4 dus alles ok zonder problemen.
Ik ben vaak in het buitenland en wil niet dat mijn familie zonder internet zit omdat het modem niet betrouwbaar is.
Als ik thuis ben krijg ik het wel weer aan de praat maar als ik er niet ben dan niet.
Of het nou een UB is of een Ariis maakt me niet uit, als het maar stabiel loopt.
Ik wacht geduldig af en delete alle vriendelijk bedoelde emials van Ziggo waarom ik mijn oude modem nog niet teruggestuurt heb.
Dank jullie allemaal voor het testen en op het forum zetten van de problemen die er zijn.
Bespaard me een hoop problemen.
Zonder modem geen Internet en Telefoon, dat kan ik ze thuis niet aandoen.
  #7  
Oud 8 september 2009, 13:47
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.
  #8  
Oud 8 september 2009, 14:55
vriesge's schermafbeelding
vriesge vriesge is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 augustus 2009
Locatie: Valkenburg ZH
Ziggo Internet: A-I-E Extra met Ubee EMV300
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.
Hoe is jouw upload daar met de 702B ?
  #9  
Oud 8 september 2009, 15:22
Interneppen's schermafbeelding
Interneppen Interneppen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 oktober 2008
Locatie: Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesge Bekijk bericht
Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon!

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!
Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris.

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.
  #10  
Oud 8 september 2009, 15:42
pleun's schermafbeelding
pleun pleun is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 mei 2009
Locatie: stramproy/@home
Ziggo Internet: alles in 1 extra
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interneppen Bekijk bericht
Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris.

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.

Ik ook exact hetzelfde, alleen ben ik al aan mijn 3e arris bezig ...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl