Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 september 2009, 22:12
satdoxter's schermafbeelding
satdoxter satdoxter is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Ubee EVM3200 / Netgear WNDR3700
DTV: Samsung DCB-H380 (HDTV)
Exclamation Enschede meer mensen met docsis 3 die alweer een nieuw modem krijgen?

Ik heb een Arris Tm702b modem al sinds april dit jaar en begin juli had ik dus al de volledige 50/5 mbit verbinding.

Vandaag dit mailtje gekregen???

Nieuw modem voor sneller internet

Geachte abonnee,

Sinds 1 juli hebben wij gratis uw internetsnelheid verhoogd. En daar blijft het voor u niet bij. In het najaar gaan we in een paar steden de internetsnelheid nog verder verhogen. Gratis. Ook bij u.

Voor de technische ondersteuning van deze nieuwe snelheid heeft u een snellere modem nodig. U ontvangt dit modem binnen enkele dagen. Sluit uw modem binnen twee weken aan. Doet u dit niet dan is de kans groot dat uw internetverbinding wegvalt.

Heeft u ook een router? Lees dan de installatiehandleiding. Deze vindt u bij uw nieuwe modem.

Wij wensen u veel internetplezier!

Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales

Ik weet dat Enschede tot de steden behoort waar we naar 120mbit gaan maar theoretisch zou de arris makkelijk snelheden tot 220mbit aan moeten kunnen.
Ik vroeg me af of dit een incident is of er werkelijk weer een uitrol van nieuwe modems aan de gang is.
Oud 18 september 2009, 22:21
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member

Standaard

Denk meer, dat Ziggo bij God niet weet welk modem zijn of haar klanten in huis heeft.
Oud 18 september 2009, 22:52
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo© Bekijk bericht
Denk meer, dat Ziggo bij God niet weet welk modem zijn of haar klanten in huis heeft.
Ik denk dat Ziggo helemaal niets weet van hun klant, ja waarschijnlijk hoeveel ik kijk naar kanaal 710 + 711 + 712 want alles is te meten ;-)

Nee,
Zij die geloven in Ziggo kunnen dan ook beter in alles geloven.
Oud 19 september 2009, 06:04
Mutsie's schermafbeelding
Mutsie Mutsie is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Tv + Internet Z3/Ubee EVM320B
DTV: HumaX-IRHD - 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satdoxter Bekijk bericht
Ik heb een Arris Tm702b modem al sinds april dit jaar en begin juli had ik dus al de volledige 50/5 mbit verbinding.

Geachte abonnee,

Sinds 1 juli hebben wij gratis uw internetsnelheid verhoogd. En daar blijft het voor u niet bij. In het najaar gaan we in een paar steden de internetsnelheid nog verder verhogen. Gratis. Ook bij u.

Voor de technische ondersteuning van deze nieuwe snelheid heeft u een snellere modem nodig. U ontvangt dit modem binnen enkele dagen. Sluit uw modem binnen twee weken aan. Doet u dit niet dan is de kans groot dat uw internetverbinding wegvalt.

Heeft u ook een router? Lees dan de installatiehandleiding. Deze vindt u bij uw nieuwe modem.

Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff

Ik weet dat Enschede tot de steden behoort waar we naar 120mbit gaan maar theoretisch zou de arris makkelijk snelheden tot 220mbit aan moeten kunnen.
Ik vroeg me af of dit een incident is of er werkelijk weer een uitrol van nieuwe modems aan de gang is.
Precies wat ik dus ook bedoel. Vind het een beetje vreemd! Wat ik ook ga doen is een nieuwe netwerkkaart in mijn Pc zetten {10-100-1000}. Mijn huidige heeft maar de capaciteit tot 100.

Beste wat we kunnen doen is simpel afwachten. Voor hetzelfde geldt heeft Ziggo zich vergist.

Oud 19 september 2009, 10:50
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mutsie Bekijk bericht
Precies wat ik dus ook bedoel. Vind het een beetje vreemd! Wat ik ook ga doen is een nieuwe netwerkkaart in mijn Pc zetten {10-100-1000}. Mijn huidige heeft maar de capaciteit tot 100.

Beste wat we kunnen doen is simpel afwachten. Voor hetzelfde geldt heeft Ziggo zich vergist.
Ik heb hier op m'n mac al gigabit lan ook m'n router moet deze snelheden makkelijk aankunnen.
Oud 19 september 2009, 11:00
vriesge's schermafbeelding
vriesge vriesge is offline
Junior Member

Ziggo Internet: A-I-E Extra met Ubee EMV300
Standaard

Citaat:

Geachte abonnee,

Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff

Ik ben toch wel benieuwd welk modem je misschien gaat ontvangen.
Mocht je iets binnen krijgen, post het even hier!
Oud 19 september 2009, 11:15
Interneppen's schermafbeelding
Interneppen Interneppen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
Standaard

Iemand ook dat je bepaalde webpagina's ontzettend traag laden? Bijv. speedtest.net en telegraaf.nl duurt lang voordat de inhoud op het scherm staat. Opendns is niet veel beter. Snelheid is hier in tegen bij speedtest goed. Verschillende pc's, routers en alle mogelijkheden al uitgeprobeerd. Zat gisteren op een 1,5 mbps en 0,50 mbps adsl lijntje en daar ging het surfen als de brandweer. En op een 50 Mbps lijn gaat het traag. Rara politie pet en in de hoge hoed.

Oud 19 september 2009, 12:10
Senior Member

Standaard

En inderdaad een nieuw modem gekregen Ubee EVM3200 is zeker de helft kleiner dan de Arris, de bijgeleverde CAT6 kabel is wel van veel hogere kwaliteit dan de vorige kabel.

Pfff morgen gaan ze met de kabel bezig ik zal hem morgenmiddag uitproberen
Hopelijk is hij net zo stabiel als de Arris.
Oud 19 september 2009, 12:30
Pierre_1's schermafbeelding
Pierre_1 Pierre_1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Ubee EVM3200 / D-link DIR-855
DTV: Humax HDTV
Standaard

Citaat:
En inderdaad een nieuw modem gekregen Ubee EVM3200 is zeker de helft kleiner dan de Arris, de bijgeleverde CAT6 kabel is wel van veel hogere kwaliteit dan de vorige kabel.

Pfff morgen gaan ze met de kabel bezig ik zal hem morgenmiddag uitproberen
Hopelijk is hij net zo stabiel als de Arris.
Het Ubee modem wordt vanaf nu als standaard modem uitgerold is mijn door een monteur verteld. Dit modem is ook wat geavanceerder dan het Arris. De Ubee kan 8 kanalen downstream aan, terwijl het Arris modem er maximaal 4 heeft. Ik denk dat deze actie ermee te maken heeft dat Ziggo het Arris modem niet vertrouwd met de aankomende nieuwe verhogingen (80/8). We zullen het zien.
Oud 19 september 2009, 15:46
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Blijft een rare zaak dat sommige klanten om de haverklap modems toegestuurd krijgen (één iemand zelfs 3 modems tegelijkertijd in één levering) terwijl een andere groep klanten niet lijkt te bestaan in het AIE extra archief...

Ik zal er in ieder geval op letten dat ik van de monteur zo'n nieuwe Ubee krijg, anders gaat het weer een hele tijd duren om de Arris omgeruild te krijgen.

Succes met de installatie.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten