Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 8 september 2009, 11:40   #1
vriesge
Junior Member
 
vriesge's schermafbeelding
Standaard Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon!

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!
vriesge is offline  
Oud 8 september 2009, 11:57   #2
pleun
Senior Member
 
pleun's schermafbeelding
Standaard

Die Ubee's waren toch ook brak ?
pleun is offline  
Oud 8 september 2009, 12:23   #3
jaapie18
Member
 
jaapie18's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
Die Ubee's waren toch ook brak ?
Volgens mij waren ze allebei brak.
jaapie18 is offline  
Oud 8 september 2009, 12:42   #4
vriesge
Junior Member
 
vriesge's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapie18 Bekijk bericht
Volgens mij waren ze allebei brak.
Heb daar ook wel s wat over gelezen.., maar hier doet ie t als een zonnetje!
51,50 down - 5,1 Up
vriesge is offline  
Oud 8 september 2009, 12:51   #5
Pierre_1
Senior Member
 
Pierre_1's schermafbeelding
Standaard

Wel weer een vaag verhaal hoor van een monteur. Je hoort zoveel, firmware-update dit, vervanging modem dat, 'deze week wordt het opgelost' en ga zo maar door. Maar formeel hoor je van Ziggo helemaal niets, je krijgt een helpdesker (met alle respect...) aan de telefoon, en die mag de smoesjes gaan ophangen aan de klanten. Kom op Ziggo, doe eens een uitspraak hierover, eerlijk en open!
Pierre_1 is offline  
Oud 8 september 2009, 13:29   #6
hmolen
Senior Member
 
hmolen's schermafbeelding
Standaard

Een van de redenen waarom ik niet nog overgestapt ben, heb het Arrris modem al een week of 6 in huis maar zonder juichende verhalen hier doe ik ff niks.
Op dit moment nog goede internet 20/4 dus alles ok zonder problemen.
Ik ben vaak in het buitenland en wil niet dat mijn familie zonder internet zit omdat het modem niet betrouwbaar is.
Als ik thuis ben krijg ik het wel weer aan de praat maar als ik er niet ben dan niet.
Of het nou een UB is of een Ariis maakt me niet uit, als het maar stabiel loopt.
Ik wacht geduldig af en delete alle vriendelijk bedoelde emials van Ziggo waarom ik mijn oude modem nog niet teruggestuurt heb.
Dank jullie allemaal voor het testen en op het forum zetten van de problemen die er zijn.
Bespaard me een hoop problemen.
Zonder modem geen Internet en Telefoon, dat kan ik ze thuis niet aandoen.
hmolen is offline  
Oud 8 september 2009, 13:47   #7
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.
xahmol is offline  
Oud 8 september 2009, 14:55   #8
vriesge
Junior Member
 
vriesge's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Hmm, hoop het niet.

Mijn Arris draait hier als een zonnetje, 50 megabit strak en geen enkele telefoon/internetstoring gehad.

Vervangen door iets anders heeft alleen maar weer het risico dat dat dan weer niet werkt.

Maar goed, we zullen zien.
Hoe is jouw upload daar met de 702B ?
vriesge is offline  
Oud 8 september 2009, 15:22   #9
Interneppen
Senior Member
 
Interneppen's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesge Bekijk bericht
Hello All,

Ik heb Ziggo Ai1-E besteld een week of drie geleden, en kreeg daarbij een Arris ED3 702B modem bijgeleverd.

Ik had tot vandaag de volgende problemen:

- Modem meld aan
- Internetten is mogelijk - Down 50Mbit - Up 0,7Mbit
- Dan valt internet weg
- Na een tijdje reset het modem spontaan
- We beginnen weer van bovenaf aan.

Na de standaard tests met de helpdesk doorlopen te hebben heeft ziggo vandaag een monteur gestuurt.

Die heeft het modem vervangen voor een Ubee EVM3200, en al van bovenstaande symptomen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon!

Hij vertelde dat gisteren door het Ziggo management is besloten om alle Arris ED3 modems terug te halen en te vervangen door Ubee's. De firmware is zoals we weten niet in orde in de arris modems, en ze krijgen dat niet opgelost.

Goed nieuws dus binnenkort hoop ik, voor veel van de topics die hier lopen!
Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris.

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.
Interneppen is offline  
Oud 8 september 2009, 15:42   #10
pleun
Senior Member
 
pleun's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interneppen Bekijk bericht
Dit komt me bekend voor. Ik heb precies dit zelfde. Echter is hier een monteur geweest en die heeft hem omgeruild voor een Arris.

Heeft 3 dagen stabiel gedraait en nu is de ellende weer begonnen net zoals jij schrijft.

Zou inderdaad handig zijn als Ziggo op zijn/haar website is duidelijk communiceert over hoe zit dit gaan oplossen.

Ik ook exact hetzelfde, alleen ben ik al aan mijn 3e arris bezig ...
pleun is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl