Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen

Mededelingen

Internet - Algemeen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 7 september 2009, 20:11   #1
Jos135
Junior Member
 
Jos135's schermafbeelding
Standaard Zomaar lage internetsnelheid.



Anderhalve week geleden zomaar traag internet, filmpjes bufferen heel erg traag. Sites laden vrijwel niet.

Simpele online games willen wel maar zodra er "actie" is disconnect ik of loopt het internet vast (game gaat door maar registreert geen nieuwe acties).

Week geleden gebeld, monteur komt pas over 1 week, wil niet langer wachten.

Enige tips wat het kan zijn?

Al vaak mijn router en modem gereset, virus scans laten runnen. Niks helpt.

Heb het alles in 1 pakket van Ziggo.

Mvg,

Jos
Jos135 is offline  
Oud 6 oktober 2009, 18:48   #2
mirella
Junior Member
 
mirella's schermafbeelding
Thumbs down

Ik heb hetzelfde probleem, ergens sinds begin september (sinds Ziggo de sneleidsverhoging doorgevoerd heeft), heb ik nauwelijks internetsnelheid meer.

Heb al een paar keer contact gehad met Ziggo helpdesk, maar daar weten ze het ook niet.

Ik heb een alles in 1 plus pakket van Ziggo. Iemand suggesties?

mirella is offline  
Oud 6 oktober 2009, 19:42   #3
Isis
Senior Member
 
Isis's schermafbeelding
Standaard

Heb je deze snelheid ook als je de pc rechtstreeks op het modem aansluit? Heb je dat nog niet getest, doe dat dan ff en sluit daarbij antivirus en firewalls uit. Windows Firewall wil vaak in de weg zitten.
Hebben ze je bij de helpdesk ook verteld wat ze zagen toen ze 't modem uitlazen?
__________________
Please Google your question before asking.
Isis is offline  
Oud 6 oktober 2009, 22:55   #4
Sasja
Member
 
Sasja's schermafbeelding
Standaard

ik heb ook ineens sinds afgelopen week een veel lagere snelheid

en ik heb zonder router ertussen geprobeerd met en zonder firewall enzoo maar het resultaat werd er niet beter op
Sasja is offline  
Oud 7 oktober 2009, 20:00   #6
Sasja
Member
 
Sasja's schermafbeelding
Standaard

tis de nieuwe die we niet zo lang geleden hebben gekregen ivm de snelheid verhoging naar 50Mbit

maar vanochtend had ik een betere snelheid van iets over de 20 Mbit (nog geen 50 maar het was iig iets beter)
en nu is het weer erg laag
Sasja is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl