Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 september 2009, 21:11
Jos135's schermafbeelding
Jos135 Jos135 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2009
Locatie: Assen
Berichten: 1
Standaard Zomaar lage internetsnelheid.



Anderhalve week geleden zomaar traag internet, filmpjes bufferen heel erg traag. Sites laden vrijwel niet.

Simpele online games willen wel maar zodra er "actie" is disconnect ik of loopt het internet vast (game gaat door maar registreert geen nieuwe acties).

Week geleden gebeld, monteur komt pas over 1 week, wil niet langer wachten.

Enige tips wat het kan zijn?

Al vaak mijn router en modem gereset, virus scans laten runnen. Niks helpt.

Heb het alles in 1 pakket van Ziggo.

Mvg,

Jos
  #2  
Oud 6 oktober 2009, 19:48
mirella's schermafbeelding
mirella mirella is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 februari 2009
Locatie: Den Haag/Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung
Berichten: 3
Thumbs down

Ik heb hetzelfde probleem, ergens sinds begin september (sinds Ziggo de sneleidsverhoging doorgevoerd heeft), heb ik nauwelijks internetsnelheid meer.

Heb al een paar keer contact gehad met Ziggo helpdesk, maar daar weten ze het ook niet.

Ik heb een alles in 1 plus pakket van Ziggo. Iemand suggesties?

  #3  
Oud 6 oktober 2009, 20:42
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Heb je deze snelheid ook als je de pc rechtstreeks op het modem aansluit? Heb je dat nog niet getest, doe dat dan ff en sluit daarbij antivirus en firewalls uit. Windows Firewall wil vaak in de weg zitten.
Hebben ze je bij de helpdesk ook verteld wat ze zagen toen ze 't modem uitlazen?
__________________
Please Google your question before asking.
  #4  
Oud 6 oktober 2009, 23:55
Sasja's schermafbeelding
Sasja Sasja is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Den helder
Ziggo Internet: alles in 1 extra, Arris 3.0
Berichten: 94
Standaard

ik heb ook ineens sinds afgelopen week een veel lagere snelheid

en ik heb zonder router ertussen geprobeerd met en zonder firewall enzoo maar het resultaat werd er niet beter op
  #5  
Oud 7 oktober 2009, 19:48
Jansen!'s schermafbeelding
Jansen! Jansen! is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Appelscha
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Horizon Box, Horizon Box Extra, Humax 5050C
Berichten: 157
Standaard

Toevallig een Motorala modem?
  #6  
Oud 7 oktober 2009, 21:00
Sasja's schermafbeelding
Sasja Sasja is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Den helder
Ziggo Internet: alles in 1 extra, Arris 3.0
Berichten: 94
Standaard

tis de nieuwe die we niet zo lang geleden hebben gekregen ivm de snelheid verhoging naar 50Mbit

maar vanochtend had ik een betere snelheid van iets over de 20 Mbit (nog geen 50 maar het was iig iets beter)
en nu is het weer erg laag
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl