Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 september 2009, 20:14
redydo's schermafbeelding
redydo redydo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: amersfoort casema
Ziggo Internet: Alles in 1 extra ubee 120/10
DTV: sony 32v5500 cam module samsung bcd-270r bcd 9401-r bcd-270r
Berichten: 29
Standaard waar kan ik me email vinden

Hallo vandaag heb ik na lang twijfelen ziggo gekregen in 1 woord perfect
monteur 15 min te vroeg binnen een uur weg alles werkend .
maar ik kan toch nergens vinden hoe ik me ziggo mail adres moet aan maken of wat dan ook .
kan iemand me helpen
  #2  
Oud 10 september 2009, 19:18
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Ik heb dit ook al op een andere plek gepost maar hier moet je mee uit de voeten kunnen denk ik.

Dat kan via Mijn Ziggo.
Hier kun je ook extra e-mail adressen aanmaken.

Als het goed is heb je al een e-mail adres van Ziggo gekregen bij het aanmelden en dit zal waarschijnlijk op de formulieren die je hebt gekregen vermeld staan.

Hoe je Ziggo e-mail account in je e-mail client moet instellen staat vermeld bij de Veelgestelde Vragen op de website van Ziggo.
  #3  
Oud 10 september 2009, 20:23
rene2009's schermafbeelding
rene2009 rene2009 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2009
Locatie: amersfoort
Berichten: 1
Standaard

O sorry ik had nog niet aan gegeven dat ik mijn ziggo mail adres wil hebben met wachtwoord .
Nee ik heb van ziggo noch van de monteur een ziggi mail adres gehad .
dus kan ik niks bij ziggo doen .
en web team jelle geeft ook noet thuis enz enz
  #4  
Oud 10 september 2009, 20:55
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Je moet sowieso inloggen met je hoofdaccount e-mail adres en dat moet zijn aangemaakt bij het aanmelden voor je abonnement.
Heb je dit niet of kun je dit niet vinden dan zit er niks anders op dan contact opnemen met de Helpdesk of via het contactformulier.

Wil je gebruik maken van Mijn Ziggo zul je je wel eerst moeten registreren.

Succes in ieder geval.
  #5  
Oud 17 september 2009, 15:52
S. Doeser's schermafbeelding
S. Doeser S. Doeser is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Emmeloord/Online
Ziggo Internet: Alles ineen plus/Motorola
DTV: Samsung
Berichten: 4
Standaard Geen hoofd e-mail adres.

Ook ik heb geen hoofd e-mail adres en krijg het ook niet, ik ben al vanaf 1 september bezig maar geen e-mail adres. Activatie is niet gelukt misschien heeft het daar mee te maken maar ik krijg het niet voor elkaar. E-mail van HCC-Net en Online, mijn oude provider, kan ik ophalen of verzenden geen enkel probleem maar van Ziggo niets. En ze willen ook niet meewerken via chatten of een contactformulier, je moet dat verrekte betaalnummer bellen.
Ik begin aardig woest te worden op Ziggo.
Mijn Ziggo werkt maar webmail en e-mail een catastrofe.

Groeten Sander.
  #6  
Oud 17 september 2009, 17:01
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S. Doeser Bekijk bericht
Mijn Ziggo werkt maar webmail en e-mail een catastrofe.
Als Mijn Ziggo werkt heb je ook een hoofd e-mail adres met wachtwoord.
  #7  
Oud 17 september 2009, 17:58
EliseF's schermafbeelding
EliseF EliseF is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: Emmeloord
Ziggo Internet: alles-in-1
Berichten: 8
Standaard

Dit hoeft dus niet.
Zelf had ik al een week internet en daarna kon men bij ziggo pas m'n "hoofd e-mail adres" maken.
Tot die tijd had ik dus geen e-mail via ziggo.
__________________
Groetjes
Elise
  #8  
Oud 19 september 2009, 10:19
S. Doeser's schermafbeelding
S. Doeser S. Doeser is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 september 2009
Locatie: Emmeloord/Online
Ziggo Internet: Alles ineen plus/Motorola
DTV: Samsung
Berichten: 4
Standaard

Sjaool, als "mijn Ziggo"werkt heb je ook een hoofd e-mail adres schrijf je, maar dat is echt niet zo. 5 keer gemaild en 3 chatsessies en na 17 dagen heeft een chat medewerker, Geert Klungel , het binnen 2 minuten voor elkaar gekregen. Ik kreeg geen e-mail adres omdat de activatie niet lukte en via Mijn Ziggo kan je veel veranderen maar als je geen e-mail adres hebt kom je in een loop.
Maar ik kan,dank zij Geert, mailen, alleen jammer dat ik mij eerst goed kwaad heb gemaakt om het geklooi en de minachting naar een klant.

Groeten Sander
  #9  
Oud 19 september 2009, 10:24
redydo's schermafbeelding
redydo redydo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 augustus 2009
Locatie: amersfoort casema
Ziggo Internet: Alles in 1 extra ubee 120/10
DTV: sony 32v5500 cam module samsung bcd-270r bcd 9401-r bcd-270r
Berichten: 29
Standaard

heb een een hoofd account gekregen van ziggo met wachtwoord moest wel even nog een keer bellen ompom::fro ns::fron s:
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl