Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 september 2009, 11:23
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Locatie: Den Helder / Multikabel
DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Berichten: 2.444
Standaard E19/E30 op alle zenders.

Momenteel heb ik hier E19/E30 meldingen op alle zenders uit mijn (totaal) pakket, behalve uiteraard de niet gecodeerde kanalen.

Een kennis heeft hetzelfde probleem.
  #2  
Oud 7 september 2009, 11:48
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Momenteel heb ik hier E19/E30 meldingen op alle zenders uit mijn (totaal) pakket, behalve uiteraard de niet gecodeerde kanalen.
Vandaag moet Ziggo/Casema de nieuwe kanalen toevoegen, dus zal er wel weer het één en ander tijdelijk niet werken en/of verkeerd gaan.
  #3  
Oud 7 september 2009, 12:32
Abecadabra's schermafbeelding
Abecadabra Abecadabra is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2007
Locatie: Den Helder Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus Webstar
DTV: Panasonic / Samsung DCB-9401R
Berichten: 28
Standaard

Hoe zijn we hierover geinformeerd? HD is natuurlijk weer overbelast.
Bij mij doet de Pana het niet, maar da Samsung 9407 wel ?????
  #4  
Oud 7 september 2009, 12:37
Abecadabra's schermafbeelding
Abecadabra Abecadabra is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2007
Locatie: Den Helder Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus Webstar
DTV: Panasonic / Samsung DCB-9401R
Berichten: 28
Standaard

Update: alles weer OKe.
  #5  
Oud 8 september 2009, 21:19
Lepie's schermafbeelding
Lepie Lepie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Locatie: Teylingen
Ziggo Internet: Alles in Een
DTV: Samsung HD-TV
Berichten: 22
Standaard

Hier ook bijna elke dag E19-melding die ik pas wegkrijg door HD decoder aan/uit te zetten...!
  #6  
Oud 10 september 2009, 21:35
jezus!'s schermafbeelding
jezus! jezus! is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 september 2009
Locatie: noordwijk zh
Ziggo Internet: Z2
DTV: Samsung
Berichten: 2
Angry langdurige storing in digitale televisie-signaal

Ook ik heb als sinds maandag 7 september geen enkel signaal voor digitale televisie meer (E52 code). Als je de signaalsterkte meet is deze dus 0.
Er is hier qua situatie niets veranderd, heb gebeld met ziggo, deze hebben vervolgens mijn verbindingen op afstand doorgemeten en de conclusie was dat het modem heel erg veel foutpakketjes terugstuurde (meer dan 1,3 miljard!!). Mij werd vervolgens verteld dat het hoogstwaarschijnlijk aan de mogelijk verouderde splitter kon liggen en dat ze een nieuwe zouden opsturen. Anyway deze splitter die er overigens geheel anders uitziet dan de oude, heb ik vandaag 10 sept. ontvangen (hoera!) en direct conform voorschriften geinstalleerd met als resultaat dat de digitale ontvangst helaas nog steeds niet werkt.

Internet, telefoon en analoge ontvangst doen het wel, digitaal signaal laat het op onverklaarbare wijze afweten.
Heb ook nog even een speedtest voor het internet gedaan en dat is keurig volgens de voorspellingen van ziggo.

Weer met casema gebeld en deze zou een monteur langsturen (op zijn snelst 18 september!!!??? Dat is lekker snel zeg, kan dat niet sneller?

Verder maak ik gebruik van de digitale Samsung ontvanger van Casema (grijs kastje).

Wie kan mij helpen of heeft dezelfde problemen in postcode gebied 2201?
  #7  
Oud 10 september 2009, 23:47
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jezus! Bekijk bericht
Ook ik heb geen digitale tv meer sinds september, regio bollenstreek/zuid holland
Werkt het analoge signaal wel?
Werkt bijvoorbeeld internet en/of telefonie wel?
Welke (fout)melding ontvang je op een of meer digitale kanalen?

EDIT:
Uit een ander topic de volgende informatie geplukt:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jezus! Bekijk bericht
Ook ik heb als sinds maandag 7 september geen enkel signaal voor digitale televisie meer (E52 code). Als je de signaalsterkte meet is deze dus 0.

** KNIP **

Internet, telefoon en analoge ontvangst doen het wel, digitaal signaal laat het op onverklaarbare wijze afweten.
Heb ook nog even een speedtest voor het internet gedaan en dat is keurig volgens de voorspellingen van ziggo.
Het is dus in elk geval geen signaal probleem aangezien analoge tv wel werkt, en ook internet/telefonie werken. Dat houd automatisch in dat het digitale tv signaal aanwezig moet zijn.

Dit is mogelijk een probleem met een foutief ingestelde regio code. Heb je de ontvanger al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en de installatie opnieuw doorlopen?

Welke regio code heb je ingevoerd? HIER staan de codes, mocht je die niet meer hebben.
__________________


Laatst gewijzigd door Excalibur; 10 september 2009 om 23:53
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl