Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email

Mededelingen

Internet - Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 6 september 2009, 08:23   #1
tricker
Junior Member
 
tricker's schermafbeelding
Standaard email instellingen wijzigen lukt niet

Laatst email laten doorsturen,ging prima,emailadres invullen en op de knop instellingen bewaren drukken.Klaar.
Nu ik dat weer wil uitschakelen krijg ik problemen.Ik delete het emailadres en druk op instellingen bewaren.
Dan krijg ik de melding Een of meerdere veplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld.
Maar ja, er valt niks in te vullen.Ook als het spamfilter wil veranderen gebeurd dit.Kortom ik kan geen instellingen wijzigen.
Weet iemand raad?
O ja,ik druk op de juiste knop.
Bvb dank

Laatst gewijzigd door tricker; 6 september 2009 om 11:01
tricker is offline  
Oud 6 september 2009, 19:18   #2
ashsha
Junior Member
 
ashsha's schermafbeelding
Standaard E-mail instellingen wijzigen werkt niet

Ik heb hetzelfde probleem, wilde de mail doorsturen naar een ander adres (ook dezelfde melding: Een of meerdere veplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld. ) Zal morgen wel weer een uur met Ziggo aan de telefoon hangen..
ashsha is offline  
Oud 7 september 2009, 09:02   #3
anielk
Junior Member
 
anielk's schermafbeelding
Standaard

Ik heb sinds vorige week donderdag ziggo alles in 1 extra. En kan nog steeds helemaal niet in me mail komen.
anielk is offline  
Oud 7 september 2009, 15:30   #4
tricker
Junior Member
 
tricker's schermafbeelding
Standaard

Hoera! Het is gelukt.
Weet bijna zeker dat het een storing bij Ziggo was.
Bedankt voor jullie reactie's.
tricker is offline  
Oud 7 september 2009, 21:55   #5
ashsha
Junior Member
 
ashsha's schermafbeelding
Standaard E-mail instellingen wijzigen werkt niet

Inderdaad werkt het nu wel, meteen het doorsturen ingesteld van alle ziggo mailaccounts naar de nieuwe provider.
Weer een storing bij ziggo zonder bekend te maken......
ashsha is offline  
Oud 8 september 2009, 11:05   #6
anielk
Junior Member
 
anielk's schermafbeelding
Standaard

ik heb het net geprobeerd, en helaas, ik kan er nog steeds niet op!
anielk is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Internet - Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl